Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Συνεχεια του ποστ 29 ειναι το παρόν.
Καθησα και μελετησα την φωτογραφια διεξοδικα και κατεληξα στο παρακατω,
Η τρομπα βενζινης ειναι τοποθετημενη στο δεξι επανω μερος του τεποζιτου οπως φαινεται στην φωτογραφια δηλαδη αριστερα οπως καθομαστε στην μοτοσυκλετα!!! Ο τυπος στο βιντεο δεν ελεγε μπαρουφες!! επι λεξη ειπε ''remove the pump cover....''!!!
Η τρομπα τροφοδοτειται απο το χαμηλοτερο σημειο του τεποζιτου μεσω σωληνωσεως το οποιο βρισκεται στο αριστερο κατω μερος της φωτογραφιας και δεξια οπως καθομαστε στην μοτοσυκλετα!
Απο εκει μεσω διακλαδωσης φευγουν δυο σωληνες προς την ταπα η οποια η μια ειναι η υπερχειλιση (να υπερχειλιση απο το σωληνακι μεσα στην ταπα πρωτα πριν υπερχειλισει απο την ιδια την ταπα-αρχη συγκοινωνουντων δοχειων) και το άλλο ειναι η εξαερωση του τεποζιτου διότι χωρις αυτην το τεποζιτο θα ζεβλωνε απο την αναροφηση της τρομπας οπως εχει γινει σε πολλα βαραντερο και αφρικα τουιν λογω βουλωματος της εξαερωσης η οποια σε αυτα βρισκεται στο πισω μερος του ρεζερβουαρ και της οποια το σωληνακι ειναι εξωτερικό κι ευκολα τσακιζει αν δεν προσεξει κανεις στην επανατοποθετηση του ρεζερβουαρ!!!
Ο δικλαδωτηρας που φαινεται σε αυτο το σημειο (αριστερα και κατω στην φωτο) παιζει το ρολο αντεπιστροφης βαλβιδας η οποια επιτρέπει στο καυσιμο να ρουφιεται απο την τρομπα και να ρεει προς αυτην ενω ταυτοχρονα επιτρέπει την αναπνοη του τεποζιτου!
το ''ρουμπινετο'' ειναι στα δεξια του τεποζιτου (στην φωτο) κι αριστερα οπως καθομαστε και εχει σεβαστη διαμετρο ωστε η τρομπα να στέλνει καυσιμο προς αυτο το οποιο τρεχει με πιεση απροσκοπτα προς το σωμα γκαζιου!!!!!!
Αναμενω την γνωμη σας!!!
Last edited by GeorgeP; 25-05-2010 at 21:09.
|