View Single Post
  #34  
Παλιό 26-05-2010, 01:38
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Καταρχήν για να μην μπερδεύουμε τον κόσμο.... ΠΑΝΤΑ στην περιγραφή το αριστερά, δεξιά, μπρος πίσω κτλ καθορίζονται με βάση την θέση του οδηγού. Τα παρακάτω γραφόμενα έχουν αυτό σαν βάση...

Έχουμε και λέμε λοιπόν, συγκεντρωτικά.
Αριστερά βρίσκεται η αντλία καυσίμου και τραβάει το καύσιμο από το αριστερό μάγουλο του ντεπόζιτου - χωρίς σωλήνες κτλ όπως είπε και ο φίλος Fast&Furious. Στο καπάκι της βρίσκεται ενσωματωμένο το φλοτέρ και ρελές της. Ως εκ τούτου πάει από μια φίσα στο καθένα καθώς και το σωληνάκι από το οποίο μεταφέρεται το υγρό προς την πυρά του....
RealOEM.com BMW K25 R1200GS Fuel pump and fuel level sensor

Στο "κέντρο", πίσω από την τάπα που γεμίζουμε καύσιμο, βρίσκεται η βαλβίδα/σύστημα εξαέρωσης και υπερχείλισης με 2 σωληνάκια που μέσω της δεξιάς "θυρίδας" του ντεπόζιτου επικοινωνούν απευθείας με τον ..έξω κόσμο.
RealOEM.com BMW K25 R1200GS Fuel tank

Στα δεξιά βρίσκεται η δευτερεύον αντλία καυσίμου ή additional pump, ή suck fuel pump. Ουσιαστικά είναι ένας πλαστικός σωλήνας που ενώνει τα 2 μάγουλα. Στα αριστερά είναι ελεύθερος, ενώ στα δεξιά έχει ένα μικρό φίλτρο από σίτα και ενσωματωμένο σε αυτό βρίσκεται μια μεμβράνη. Και στις 2 πλευρές πρέπει να βρίσκεται στο κατώτερο σημείο του τεπόζιτου - έτσι κι αλλιώς βέβαια, από την πλευρά που είναι το φίλτρο/μεμβράνη η θέση του είναι καθορισμένη.
Λειτουργεί με 2 τρόπους. Όσο κατεβαίνει το καύσιμο στην αριστερή πλευρα - καθώς από εκεί τραβάει η αντλία - τόσο ρουφάει από το δεξί - αρχή συγκοινωνούντων δοχείων! Επιπλέον στην δεξιά "θυρίδα" έρχεται το σωληνάκι από τα επιστρεφόμενα του injection - δηλαδή όσο καύσιμο δεν χρησιμοποιήθηκε ξαναχύνεται στο ντεπόζιτο...! Αυτή η ροή μεταφέρεται στην μεβράνη και κρατά πάντα το σωληνάκι γεμάτο καύσιμο. Έτσι αδειάζει σιγά σιγά και το καύσιμο από το δεξί μάγουλο.....
RealOEM.com BMW K25 R1200GS Sucking jet pump with lines

Μετά από όλη αυτή τη πορεία, χοντρικά, το καύσιμο μεταφέρεται σε μια βαλβίδα που ρυθμίζει την πίεση και το μοίρασμα του στους κυλίνδρους κτλ κτλ...

Το μήκος την αντλίας + φλοτέρ + φίλτρο είναι ικανό να φτάσει ως τον πάτο του ντεπόζιτου. Μα καλά, λες να ήταν τόσο μακάκας ο σχεδιαστής και άφηνε καμια 10αριά λίτρα μέσα επειδή δεν έφτανε η αντλία;;;;;;

2 πράγματα μόνο δεν κατάλαβα από τα γραφόμενα σου για να απαντήσω:
- "Ο δικλαδωτηρας που φαινεται σε αυτο το σημειο (αριστερα και κατω στην φωτο) παιζει το ρολο αντεπιστροφης βαλβιδας η οποια επιτρέπει στο καυσιμο να ρουφιεται απο την τρομπα και να ρεει προς αυτην ενω ταυτοχρονα επιτρέπει την αναπνοη του τεποζιτου!" Δεν κατάλαβα ποιο ακριβώς εννοείς αλλά όπως προανέφερα η αναπνοή του ντεπόζιτου γίνεται με απευθείας σωληνάκι στον ατμοσφαιρικό αέρα.
- 'το ''ρουμπινετο'' ειναι στα δεξια του τεποζιτου (στην φωτο) κι αριστερα οπως καθομαστε και εχει σεβαστη διαμετρο ωστε η τρομπα να στέλνει καυσιμο προς αυτο το οποιο τρεχει με πιεση απροσκοπτα προς το σωμα γκαζιου!!!!!! Συνήθως όταν λέμε ρουμπινέτο, αναφερόμαστε σε κάποια βάνα. Κάτι τέτοιο εννοείς κι εσύ;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Παρόλο που προσπαθω να εξηγησω με τον πλεον κατανοητο τροπο επιμενετε οτι η τρομπα βενζινης ειναι μεσα στο τεποζιτο!!!! Αγνοειτε - και με στενοχωρείτε συνάδελφοι - το γεγονος οτι στα ψεκαστα χρειαζονται..........
Τελικά Γιώργο (GeorgeP) πιστεύω να πείστηκες πως οι Γερμανοί κατάφεραν να βυθίσουν μια αντλία εντός του ντεπόζιτου!!


Τέλος να κάνω μια παρατήρηση: η ανάγνωση ενός manual και η πρακτική εφαρμογή των γνώσεων μας αλληλοσυμπληρώνονται!! Οτιδήποτε από τα 2 μόνο του είναι μίση γνώση. Οπότε, RTFM - Read The ####ing Manual - και πιάστε τα εργαλεία!!!!
Reply With Quote