View Single Post
  #8  
Παλιό 26-05-2010, 09:09
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Αντλια καυσιμου στα αριστερα οπως καθομαστε χωρις καποιο σωληνακι να την βοηθαει να τραβαει..Στελνει στον διανομεα καυσιμου ο οποιος εχει και τον ρυθμιστη πιεσης..Μετα πισω μεσο της αντλιας αναρροφησης αυτο που βλεπετε στο δεξι σημειο με τα σωληνακια οπως καθομαστε..Ελπιζω να βοηθησα..
Φιλε μου βοηθα γιατι θα τρελλαθω!!!!!!!!!!!!!


θελεις να πεις οτι η αντλια καυσιμου ειναι αυτη:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0705&hg=16&fg=05

Αφου ειναι αυτη, τοποθετημενη ψηλα στο τεποζιτο, πως τραβαει απο τα χαμηλα σημεια του τεποζιτου χωρις σωληνακια!!!!!! Και αφου ειναι αυτη πως ο φιλος thandim αλλα και άλλοι την ονομαζουν βυθιζομενη? Το οτι οταν ειναι γεματο το τεποζιτο βρεχεται απο καυσιμο δεν την κανει βυθιζομενη!!!

και αυτο εδω τι ειναι?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0581&hg=16&fg=05

το οποιο στην εγχρωμη φωτογραφια φαινεται να συνδεεται με την τρομπα με σωληνωσεις???
Ο thandim για το συγκεκριμενο λεει: ''Στα δεξιά βρίσκεται η δευτερεύον αντλία καυσίμου ή additional pump, ή suck fuel pump. Ουσιαστικά είναι ένας πλαστικός σωλήνας που ενώνει τα 2 μάγουλα'' Το οποιο ειναι λογικο αφου η εξοδος της βενζινης προς το σωμα γκαζιου ειναι ψηλοτερα και οχι χαμηλα οπως ειναι στα νορμαλ μηχανακια!! Και ναι, αυτη ειναι βυθιζομενη αντλια οχι η προηγουμενη!!!Και αφου ειναι ο γεφυρωτης των δυο ακρων του ρεζερβουαρ λογω μεγεθους λογικο δεν ειναι να τραβαει μεσω αυτης της ''δευτερεουσας αντλιας'' καυσιμο η κυρια αντλια καυσιμου που ειανι ψηλα???

Αν θελετε μου εξηγειτε φιλοι ''fast&furious'' και ''thandim'' γιατι μπερδευτηκα τα μάλα!!
Reply With Quote