Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
|
Πιστεύω πως έχω απαντήσει ήδη 2 φορές σε αυτή την ερώτηση.... Κι όμως... Ναι!!

Διάβασε και κάτω από την εικόνα, τις περιγραφές των ανταλλακτικών
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Αφου ειναι αυτη, τοποθετημενη ψηλα στο τεποζιτο, πως τραβαει απο τα χαμηλα σημεια του τεποζιτου χωρις σωληνακια!!!!!! Και αφου ειναι αυτη πως ο φιλος thandim αλλα και άλλοι την ονομαζουν βυθιζομενη? Το οτι οταν ειναι γεματο το τεποζιτο βρεχεται απο καυσιμο δεν την κανει βυθιζομενη!!!
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Το μήκος την αντλίας + φλοτέρ + φίλτρο είναι ικανό να φτάσει ως τον πάτο του ντεπόζιτου.
|
Βυθιζόμενη είναι η αντλία η οποία βρίσκεται βυθισμένη μέσα στο υγρό.... Τι άλλο;;;;;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
|
.....και η επόμενη πρόταση μου είναι:
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Στα αριστερά είναι ελεύθερος, ενώ στα δεξιά έχει ένα μικρό φίλτρο από σίτα
|
Αυτό το σωληνάκι δεν έχει καμία επαφή με την αντλία καυσίμου!!!!! Σε εμένα είχε μετακινηθεί ψηλά και έτσι δεν μπορούσε να λειτουργήσει σαν συγκοινωνούντα δοχεία!
Γιώργο μου φαίνεται πως διαβάζεις ΠΟΛΥ γρήγορα....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Το οποιο ειναι λογικο αφου η εξοδος της βενζινης προς το σωμα γκαζιου ειναι ψηλοτερα και οχι χαμηλα οπως ειναι στα νορμαλ μηχανακια!!
|
Μα μιλάμε για BMW μηχανές.... Τι νορμάλ έχουν;; Χρόνια μπροστά λέμε......
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Αν θελετε μου εξηγειτε φιλοι ''fast&furious'' και ''thandim'' γιατι μπερδευτηκα τα μάλα!!
|
Γιώργο δεν είναι κάποια αεροδιαστημική τεχνολογία. Απλά είναι κάτι διαφορετικό από τα καθιερωμένα αλλά παραμένει συμβατικό! Όσο αφορά την φωτογραφία, όπως βλέπεις, δεν δείχνει που καταλήγει στην αριστερή πλευρά. Πως έβγαλες το συμπέρασμα οτι ενώνεται με την αντλία; Εγώ έκανα touring στα συνεργεία για να βρω που ακριβώς κάθεται και άναψα λαμπάδα στο παλικάρι που τελικά γνώριζε!!



Τελικά με το ρουμπινέτο τι εννοούσες;