Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Άντε και ένα τελευταίο γιατί μου φαίνεται ότι εξαντλήθηκε το θέμα.
Η Aditional pump είναι μόνο για να διατηρεί καύσιμο (συνεχή ροή υγρού-αρχή Σ.Δοχείων) μέσα στο λαστιχάκι που συνδέει τα δυό μάγουλα, και δουλεύει με πίεση-υποπίεση (λόγω ενδιάμεσης μεμβράνης) από την επιστροφή του καυσίμου που περίσεψε από τη πυρά....
Τέλος θα συμφωνήσω με το φίλο ThanDim :
"Τέλος να κάνω μια παρατήρηση: η ανάγνωση ενός manual και η πρακτική εφαρμογή των γνώσεων μας αλληλοσυμπληρώνονται!! Οτιδήποτε από τα 2 μόνο του είναι μίση γνώση. Οπότε, RTFM - Read The ####ing Manual - και πιάστε τα εργαλεία!!!! "
Επίσης έχω και γω την ίδια απορία :
"Τελικά με το ρουμπινέτο τι εννοούσες;"
|