View Single Post
  #48  
Παλιό 27-05-2010, 17:19
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Δολομιτικες Αλπεις 2010 ... οταν καποια μερα τα ονειρα γινονται πραγματικοτ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Sotos_ Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε Γιάννη εχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες.

Και ποιος τα χ...ζει τα λεφτα που στοιχιζει η επισκευή του. Δεν ειναι εκει το θεμα.

Το θεμα ειναι άλλο... τωρα...
από τοτε που διάβασα το ποστ σου για την "καταστροφη"... οδηγω συνεχως με τα δαχτυλα πανω στη μανετα του αμπραγιαζ να ειμαι ετοιμος να αμπραγιάρω αν συμβει κατι κακο.. πριν μπλοκαρει πισω και με πεταξει κατω...

(μην μου πειτε οτι ειναι μια στο εκατομυριο να μου συμβει και οτι υπερβαλω... Το ξερω)


Μετα από 10 χρονια varadero, ειχε καλιεργηθεί μια αισθηση σιγουριάς για την ασφάλεια μου (απο τετοια τεχνικα προβληματα), την οποία την εχασα μεσα σε ένα ποστ...

Αυτο δεν κοστολογείται με λεφτα...

Μην ανησυχείς άδικα. Πολύ περισσότερες πιθανότητες είχαμε όλοι μας να πάθουμε ατύχημα όταν καβαλάγαμε μοτοσυκλέτες με αλυσίδα και μας κοβόταν. Εμένα μου έχει τύχει μία φορά.

Με το αμπραγιάζ δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβεις κάτι τέτοιο.

Σε μια άλλη περίπτωση, κατεβαίνοντας την Κατεχάκη παλιά με ένα XLR τράβηξα το αμπραγιάζ στα 80 με 5η, μου έσβησε η μηχανή και όταν ξανάφησα το αμπραγιάζ, ο τροχός πήγαινε μπλοκαρισμένος!!! (με 2 άτομα στη μηχανή!)

Με καλή συντήρηση στους εξουσιοδοτημένους και καλή χρήση του κινητήρα, δεν θα σε απασχολήσει ποτέ τέτοιο θέμα. Να τον βάλεις για 2-3'' στα κόκκινα, δεν θα πάθει τίποτε. Αυτό που λέει ο Γιάννης εδώ, είναι ότι τον είχε συνεχώς ψηλά. (Γιάννη, το RR το σκέφτεσαι; )
Reply With Quote