View Single Post
  #4  
Παλιό 27-05-2010, 18:44
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R1150GS - Λάδια στο φίλτρο αέρα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από alekni Εμφάνιση μηνυμάτων
λοιπον, εχτες πηγα την μηχανη αθηνα στo συνεργείο. λυσαμε αξονα, βγάλαμε κιβώτιο και δισκο πλατο, τελικα το προβλημα ηταν η πισω τσιμουχα στροφάλου που εχανε λαδι. εκτος απο την ζημια που φτιαξαμε, εκανε και το σερβις τον 1.000, δηλαδη βαλβιδες, σφιξιμο κεφαλη, λαδια, φιλτρο, σιχρονισμο κυλινδρων, εγκέφαλο, τα παντα ολα. ολα μια χαρα.ΑΛΛΑ....
με το που βγηκε το μηχανακι απο το συνεργείο και αρχισε να καιει λάδια!
οταν ειναι κρύο και το βάλω μπρος, δεν βγάζει καπνο ασπρο, οταν το κινησω για 15 λεπτα, σταματησω για 5 και βάλω ξαναπρος, ασπρα συννεφα! τι να πω δεν ξερω1
μάλλον τα ελατηρια δεν ειναι σωστα ''σταυρωμενα''!!!
Οι εγκοπες των ελατηριων πρέπει να σχηματιζουν το σημα της μερσεντες μεταξυ τους και σε γωνια περιπου 100-120 μοιρων!!!! Ετσι διασφαλιζεται η στεγανοτητα του κυλινδρου!! Αν ειναι λιγοτερες μοιρες το λαδι βρισκει διεξοδο και ανεβαινει στον θαλαμο καυσης!!!

Ρεκτιφιε εκανες ¨η μονο ελατηρια άλλαξες? Αν δεν εκανες ρεκτιφιε (που μαλλον δεν εκανες αφου δεν διαβασα τιποτε για αλλαγη πιστονιων) τοτε ενδεχεται, αναλογως κμ και χρησης, να μην σφραγιζουν σωστα τα καινουρια ελατηρια αφου ο κυλινδρος εχει περασει τα ορια ανοχων στεγανοποιησης του με στανταρ ελατηρια!!!!

Αρκεσου σε αυτο γιατι αν αρχισω να αναλυω θα μου την ''πεσουν'' καποιοι συναδελφοι γιατι λεω πολλα!!!!!!
Reply With Quote