View Single Post
  #17  
Παλιό 28-05-2010, 10:34
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R1150GS - Λάδια στο φίλτρο αέρα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από alekni Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν εχω βάλει oversize πιστονια ούτε καινουργια πιστόνια, στο μηχανάκι ελιωσε το δεjι πιστονι με αποτέλεσμα να χαλάσει και το κυλινδρο. απο τρακαρισμενο αλλο μηχανακι πηραμε το μεταχειρισμενο δεξι κυλινδρο και πιστόνι, ανοιξαμε και τον αριστερο μου κυλινδρο για τσεκ και περάσαμε και στους δυο καινουργια ελατηρια και τσιμουχακια.
Αμ πεσ' τα ολα!!!!!!


με το συμπαθειο αλλα........καλα κρασια!!



Αυτη δεν ειναι σωστη επισκευη κατ'εμενα!!!!!!!!! Καταλαβαινω το οικονομικο του θεματος αλλα ηταν προτιμοτερο να περιμενεις να μαζεψεις λεφτα και να κανεις σωστη επισκευη!!! Τωρα κατα πασα πιθανοτητα θα αναγκαστεις να το ξαναλυσεις!! Και αντε να καταλογισεις ευθυνες σε αυτον που στο εφτιαξε!!!

Ενα λιωμενο πιστονι και χαλασμενος κυλινδρος εξαιτιας αυτου, και οχι καποια φυσιολογικη φθορα λογω κμ, σημαινει τις περισσότερες φορες τραυματισμενη μπιελα, κουζινετα κ.λ.π.
Απο τα οποια, αφου ειναι τραυματισμενα, προκαλειται καταναλωση λαδιου!!!!!
Θα σου παραθεσω παρακατω ποτε ενα κινητηρας καιει λαδια και βγάλε τα συμπερασματα σου!!!!
αν καποιος εχει να προσθεσει κατι ¨η να διορθωσει κατι ειναι ευπροσδεκτος.
  • περισσότερο λαδι απο οσο πρέπει στο καρτερ (δεν βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • λαδι με λαθος ιξωδες (δεν βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • PCV (Positive Crankcase Ventilation) valve χαλασμενη/φραγμενη (δεν βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • Τσιμουχακια βαλβιδων - λαθος τοποθετηση αν ειναι καινουρια, λαθος τυπος οχι δηλαδη της μαμας, παλια αρα ξερα και αρα δεν στεγανωνουν τα στελεχη των βαλβιδων. Και στην περιπτωση σου δεν ξερουμε με ακριβεια αν εβαλαν καινουρια, - (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • Στελεχη βαλβιδων ¨η οδηγων αυτων φθαρμενα (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • Ελατηριο πιστονιου σπασμενο (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • Λαθος διακενο πιστονιου-ελατηριων-κυλινδρου λογω φθορας χιλιομετρικης φθορας (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • Ελατηριο πιστονιου κολλημενο στο πιστονι ¨η και στον κυλινδρο (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • Ελατηριο συμπιεσης τοποθετημενο αναποδα, το πανω κατω δηλαδη. Τα ελατηρια δεν μπαινουν οπως να'ναι, εχουν φορα τοποθετησης! (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • Τα τοιχωματα του κυλινδρου ειναι φθαρμενα!! Φθορα που δεν φαινεται με γυμνο ματι!!!!! Ειτε ειναι ραβδωσεις/χαρακιες ειτε αλλαγη του σχηματος του κυλινδρου!! Σε ενα Αφρικα που ειχα λυσει πριν 3 χρόνια τρεις φορες μεσα σε 15 ημερες και στο οποιο δεν εβλεπα τιποτε το παραδοξο στα κυλινδρα η μικρομετρικη μετρηση των κυλινδρων εδειξε κυλινδρο σε σχημα αυγου και οχι κυλινδρικο!!! (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • μη σωστα ''σταυρωμενα'' ελατηρια (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
  • Φθαρμενη μπιελα ειτε η ιδια ειτε τα κουζινετα της (βλεπεις καπνο στις εξατμισεις)
Τα λαδια που βλεπεις ενδεχεται, μαλλον δηλαδη, να ειναι απο τον μεταχειρισμενο κυλινδρο που εβαλες και οτι άλλο μεταχειρισμενο εβαλες!! Δεν κανουν τετοιες επισκευες αγαπητε συναδελφε!!!
ηταν πολυ προτιμοτερο το ρεκτιφιε (κι ας σου λενε οι ''μηχανικοι'' τα περι αντιθετου, διότι υπαρχει oversized πιστονι στην αντιπροσωπεια σε 3 νουμερα για την Gs) με καινουρια oversized πιστονια/ελατηρια και φυσικα ελεγχο της ''κοπανημενης'' μπιελας σε ρεκτιφιε και αλλαγη αυτης αν επρεπε........ παρα αυτο που εκανες!!!!

Last edited by GeorgeP; 28-05-2010 at 10:39.
Reply With Quote