View Single Post
  #21  
Παλιό 28-05-2010, 12:20
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R1150GS - Λάδια στο φίλτρο αέρα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alfa7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο φίλος GeorgeP καταστροφολογεί με όλες αυτές τις εικασίες....που θεωρώ οτι αφού το θέμα το επιλήφθηκε μηχανικός είναι ανυπόστατες.
Όλοι οι κύλινδροι είναι οβαλ, άρα θα πρέπει να στρωθούν τα ελατηρια για να πάρουν το σχημα των οβαλ κυλίνδρων και να γίνει τέλεια εφαρμογή και ΔΕΝ θα καιεί λαδάκι πια...
Οπότε ΜΗ στεναχωριέσαι θα στρώσει μόνο του.......
Καλες οι θεωριες συναδελφε αλλα η πραξη, σε καποιες περιπτωσεις, απεχει!!!! Και αυτο αμφισβητώ!! Δεν κατηγορω......αμφισβητω!!!!!! Λαθη κανουν και στα MotoGP οι εκει μηχανικοι!!! Αυτο ειναι το πρωτο!!

Το δευτερο ειναι, θα ηθελα να μου πεις απο που βγαινει το εκ κατασκευης ''αυγουλοειδες'' ενος κυλινδρου???
Και σε αυτον τον ''αυγουλοειδη'' κυλινδρο πως μετρας τον κυβισμο του?
Σε ενα κυλινδρο ο κυλινδρισμος (ογκος-κυβικα)) βγαινει απο τον τυπο π(3,142) Χ r (ακτινα) στο τετραγωνο Χ υψος (e-Paideia), σε ενα αβγό με τι τυπο βγαινει ο ογκος? παντως οχι με τον ιδιο!!!

Αν φιλε μου ηταν ''αυγουλοειδεις'' οι κυλινδροι των οχηματων τοτε οταν τα ελατηρια περναγανε απο το φαρδυ σημειο το λαδι θα ανεβαινε επανω στον θαλαμο καυσης!!!!!! Ξερεις τι πιεσεις λαδιου, αεριων κ.λ.π. αναπτυσσονται σε εναν κυλινδρο? 200psi φιλε μου!!!! ξερεις τι δυναμη ειναι αυτη???Πιστευεις οτι τα ελατηρια στην παραμικρη παραπανισια ανοχη, και μαλιστα αποτομη οπως σε εναν αυγολοειδη κυλινδρο, θα ηταν αρκετα για να σφραγισουν τα τοιχωματα σε πιεσεις απο πανω και απο κατω που ανερχονται σε 200psi?????
Ξερεις την ταχυτητα του πιστονιου σε μια GS? ειναι 15-16m/sec!!!!! 15 μετρα φιλε μου το δευτερολεπτο, μια τριοροφη πολυκατοικεια σε 80-90χιλιοστα διαδρομης!! Πιστευεις οτι τα ελατηρια εχουν τετοιο expansion (σε ταχυτητα και ευρος) που να καλυοτουν τετοιες διακυμανσεις στην κυλινδρικοτητα ενος κυλινδρου???
Και δεν μου λες? τι ειναι σκληροτερο? το ελατηριο ¨η ο κυλινδρος? Αν δεν ξερεις να σου πω!!! ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΠΑΝΤΑ!!!! Ο κυλινδρος στρωνει στο ελατηριο και οχι το αντιθετο!!!!! Τωρα που το ξερουμε αυτο πες μου πως θα γινει να

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alfa7 Εμφάνιση μηνυμάτων
...άρα θα πρέπει να στρωθούν τα ελατηρια για να πάρουν το σχημα των οβαλ κυλίνδρων............
Ποιος στα ειπε αυτα τα πραγματα που γραφεις???
Ρωτα σε ενα οποιοδηποτε ρεκτιφιε να σου πουν ¨η ανοιξε κανενα βιβλιο να μαθεις αν ο κυλινδρος ειναι κυλινδρος ¨η αυγο και τι στρωνεται εκει μεσα!!!!!!!!!
Δεν θα ξεχασω κι αυτα που εμαθα τοσα χρόνια στα πανεπιστημια μηχανολογιας!! Μην τρελαθω κιόλας!!!!

Αν του συναδελφου σταματησει να καιει λαδια με τον καιρό, με τον τροπο που περιγραφει και ο οποιος παραπέμπει ευθεως σε λαθος συναρμολογησης κιας εχει επιληφθει ''μηχανικος'', εγω θα σκισω τα πτυχια μου!!!!!

Last edited by GeorgeP; 28-05-2010 at 12:43.
Reply With Quote