View Single Post
  #20  
Παλιό 31-05-2010, 22:58
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: BMW R1200R & υδρόψυξη

Το θέμα με τον αερόψυκτο επίπεδο κινητήρα της σειράς R δεν είναι η απόδοση στη GS (με 110 -120 ίππους θα είναι ανταγωνιστικός για χρόνια) αλλά τα υπόλοιπα μοντέλα RT ,RT, S και R που σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχουν αρκετή απόσταση.
Τη διάταξη των κυλίνδρων θα την αποφασίσει η διοίκηση της BMW και όχι ο κάθε άσχετος .
Μπορεί να είναι μποξερ με 2 η 4 κυλίνδρους , μπορεί V, μπορεί σε σειρά με 2 η 3 η και 4 κυλίνδρους (ίσως μια παραλλαγή από τους κινητήρες που ανέπτυξαν και δοκίμασαν για το S1000 κ.α.).
Θέμα όγκου ΔΕΝ υπάρχει . Το 1993 παρουσιάσθηκε ο 1100 με 5αρι σαμάν , φυσικά με 1200 και 6αρι θα ήταν ογκωδέστερος και βαρύτερος … ΛΑΘΟΣ.
-Έχει πετάξει κάποιος έναν 1200 μποξερ στην μπανιέρα του και μετά έναν από XLV ; Έχουμε ακριβή αποτελέσματα ; (Ασχέτως εάν η σύγκριση είναι άδικη μιας και ο πρώτος παίζει –εν μέρη-και το ρόλο πλαισίου)
Reply With Quote