View Single Post
  #46  
Παλιό 03-06-2010, 15:28
pirate Ο/Η pirate βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: Ηράκλειο - ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 7,343
Προεπιλογή Απάντηση: Καλημέρες, καλησπέρες & καληνύχτες - Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
σιγά να μην σε καλούσε για μούτσο, αφου είναι μονο φαγάς ......!!!!!

Last edited by pirate; 03-06-2010 at 15:35.