Θέμα
:
Καλημέρες, καλησπέρες & καληνύχτες - Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010
View Single Post
#
46
03-06-2010, 15:28
pirate
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: Ηράκλειο - ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 7,343
Απάντηση: Καλημέρες, καλησπέρες & καληνύχτες - Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
σιγά να μην σε καλούσε για μούτσο, αφου είναι μονο φαγάς ......!!!!!
Last edited by pirate; 03-06-2010 at
15:35
.
pirate
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): pirate