Θέμα
:
Καλημέρες, καλησπέρες & καληνύχτες - Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010
View Single Post
#
49
03-06-2010, 15:35
pirate
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: Ηράκλειο - ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 7,343
Απάντηση: Καλημέρες, καλησπέρες & καληνύχτες - Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
gripis
Καλησπερα και απο εμενα. μολις μπηκα και εγω σπιτι μετα απο μια μερα πονου
στο metropolitan. υπομονη 15 ημερες
τωρα για να ξαναβγω βολτα με την μπουμπου μου
.
περαστικά και σιδερένιος .....!!!!!
pirate
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): pirate