View Single Post
  #49  
Παλιό 03-06-2010, 15:35
pirate Ο/Η pirate βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: Ηράκλειο - ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 7,343
Προεπιλογή Απάντηση: Καλημέρες, καλησπέρες & καληνύχτες - Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gripis Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα και απο εμενα. μολις μπηκα και εγω σπιτι μετα απο μια μερα πονου στο metropolitan. υπομονη 15 ημερες τωρα για να ξαναβγω βολτα με την μπουμπου μου.
περαστικά και σιδερένιος .....!!!!!