View Single Post
  #50  
Παλιό 03-06-2010, 15:36
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Καλημέρες, καλησπέρες & καληνύχτες - Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gripis Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα και απο εμενα. μολις μπηκα και εγω σπιτι μετα απο μια μερα πονου στο metropolitan. υπομονη 15 ημερες τωρα για να ξαναβγω βολτα με την μπουμπου μου.


Περαστικά σου, ότι κ να ήταν .....

Σου στέλνω νοσοκόμαααααα .......



__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!