Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από george81
καλησπερα. αν δε την εχεις ξανααλλαξει, μπορεις να μετρησεις το βαθος της απο ενα σταθερο σημειο του κιβωτιου (π.χ. εδραση της φυσουνας) με ενα καλο παχυμετρο και να τοποθετησεις την καινουργια στο ιδιο βαθος.
αν την εχεις αλλαξει σε εξουσιοδοτημενο, κανονικα θα πρεπει να εχουν το ειδικο εργαλειο, οποτε την τοποθετουν στο σωστο σημειο και δε πρεπει να ξαναδακρυσει για αρκετες χιλιαδες χλμ.
εννοειται πως ο αξονας εξοδου του κιβωτιου δεν εχει καμμια γρατζουνια στο σημειο που εφαπτεται με την τσιμουχα και οτι τα ρουλεμαν που τον περιστρεφουν εχουν μηδενικο τζογο.
αν κατι απο τα δυο τελευταια συμβαινει, τοτε θα ξαναδακρυσει οτι και να κανεις, μεχρι να το διορθωσεις.
ελπιζω να βοηθησα!
|
ναι,εχει ξαναλλαχτει,αλλα ειναι σιγουρο οτι το ειδικο εργαλειο την οδηγει στο σωστο βαθος κ οχι πιο βαθια η πιο εξω..?αμφιβαλλω αν ξερουν το σωστο βαθος κ οι ιδιοι...κ ετσι λεω να το ψαξω μονος μου κ να εμπιστευτω τα δικα μου χερια...Σωστες οι παρατηρησεις σου,περι γρατζουνιων κ παιξιματος του αξονα(εκει παμε για αλλα...

)Ευχαριστω για την βοηθεια..!