View Single Post
  #2  
Παλιό 11-03-2009, 19:24
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: σωληνάκια υψηλής σε 1100Gs, με abs

Άδειασμα του ρεζερβουάρ

Ξεκινάω με το άδειασμα του ρεζερβουάρ, γιατί αν δεν σηκωθεί-βγεί το ρεζερβουάρ, δεν έχεις χέρι για να αλλάξεις τα σωληνάκια, χώρια που ήθελα να αλλάξω επίτη ευκαιρία και το φίλτρο βενζίνης

Προμηθεύτηκα δύο διάφανα λάστιχα, ένα 8’ για το άδειασμα του ρεζερβουάρ και ένα 6’ για την εξαέρωση των φρένων

Έφερα το αυτοκίνητο δίπλα και θα το γέμιζα με τον κλέφτη
bike (1).JPGbike (2).JPGbike (5).JPGbike (8).JPGbike (9).JPG
Ο κλέφτης δουλεύει ως εξής:

-υποπίεση με μπουκάλα
-ρούφηγμα με το στόμα
-τοποθετώντας αρκετό λάστιχο εντός του ρεζερβουάρ της μηχανής, ώστε να κολυμπήσει μέσα στη βενζίνη, τσάκισμα του λαστίχου κάπου στη μέση, τοποθέτηση της άλλης άκρης στο προς γέμιση δοχείο ή ρεζερβουάρ
-με αντλία υγρών, π.χ. λαδιού από πολυκατάστημα τροφίμων

Και οι τέσσερεις μέθοδοι βασίζονται στην αρχή του σιφωνιού, για συνεχόμενη ροή λόγω βάρους στήλης

Εδώ το ρεζερβουάρ άδειασε κατά το δυνατόν χωρίς αναρροφήσεις βενζίνης

Κάτω από το ρεζερβουάρ, στην δεξιά πλευρά, υπάρχει ένα πλαστικό καπάκι, που ασφαλίζει σφηνωτό σε λαστιχένια δαχτυλίδια. Το τραβάς με προσοχή, για να μην σπάσει κανένα πλαστικό καρφί και το αφήνεις στην άκρη
Reply With Quote