Αποσυνδέοντας το ρεζερβουάρ
Το ρεζερβουάρ για να βγεί από τον σκελετό θα πρέπει
-να ξεβιδωθεί η βίδα στην δεξιά βάση του-προσοχή στο παξιμάδι , μην πέσει και το χάσετε,
bike (27).JPG
bike (28).JPG
-να αποσυνδεθούν τα δύο σωληνάκια της υπερχείλισης, τα μικρά, στο σημείο που είναι με πλαστικά ρακοράκια δεμένα στο σκελετό με tire up
-να αποσυνδεθεί πιέζοντας στα πλαινά το κλιπσάκι που δίνει ρεύμα στην αντλία καυσίμου και παίρνει την ηλεκτρονική ένδειξη του δείκτη βενζίνης, αφού έχουμε ανασηκώσει το ρεζερβουάρ ελαφρώς, από την δεξιά πλευρά, είναι πλακέ και μεγάλο, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος, αλλά και από την άλλη, στοίχημα δεν θα βάλω!
-να αποσυνδεθούν τα δύο σωληνάκια καυσίμου-τα χοντρά- που στέλνονται στα μπεκάκια για ψέκασμα, απασφαλίζοντας τα δύο σφιγκτηράκια τους στην δεξιά πλευρά της μηχανής.
Πρίν το κάνετε σημειώστε ποιο σωληνάκι πάει πάνω και ποιο κάτω, καλό είναι κάθε φορά που συναντάτε δυνατότητα σύνδεσης παραπάνω του προφανούς, σημειώστε σημαδάκια ευκολίας
Τώρα που θα χυθεί αναπόφευκτα βενζίνη, είναι καλή στιγμή να έχετε προνοήσει με κάποια παλιά πανιά ή χαρτιά απορροφητικά για να μην γίνει η μηχανή κατακίτρινη καθώς θα εξατμίζεται η βενζίνη πάνω στον ζεστό κινητήρα
Λίγη βενζίνη να περιμένετε από τη μεριά των σωληνακίων των μπέκ και περισσότερο από την μεριά των σωληνακίων του ρεζερβουάρ και σίγουρα αρκετά περισσότερη αν το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο πάνω από το ύψος του πιάτου
bike (29).JPG
Το πιάτο-δική μου ορολογία- είναι ο μεταλλικός δίσκος που πάνω του εδράζονται το φίλτρο καυσίμου , η αντλία καυσίμου και το φλοτέρ του δείκτη καυσίμου, που σφραγίζει στη μέσα δεξιά πλευρά του ρεζερβουάρ με 6 παξιμαδάκια πάνω σε ένα o-ring από καουτσουκ
Το ρεζερβουάρ τώρα, αφού έχουμε κάνει τα παραπάνω βήματα, ανασηκώνεται και τραβιέται προς τα πίσω, αφού ξεθηλυκωθούν τα αυτιά του από τα μαρκούτσια της μηχανής με τα προστατευτικά μαξιλαράκια
bike (30).JPG
Το ρεζερβουάρ είναι εκτός μηχανής
bike (31).JPG