Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
Εγώ δεν μπόρεσα να βγάλω τα σωληνάκια γιατί είχαν κολλήσει και τα έλυσα από πιο ψηλά, πάνω στο πιάτο, έβαλα και ένα λαστιχάκι για να μην μου χυθούν βενζίνες, μιας και δεν είχε αδειάσει εντελώς το ρεζερβουάρ.
Πρόσεξε πως στο κάτω μέρος του πιάτου δεν είναι τέλειος κύκλος, αλλά φαίνεται σαν κομμένος, αυτό είναι για να θυμηθείς στο δέσιμο πως εκείνο το σημείο πάει κάτω
Λύνεις τα 6 παξιμάδια, ανασηκώνεις το πιάτο προσεχτικά για να μην χτυπήσεις την αντλία, τη σακούλα της στο κάτω μέρος και μην τσακίσεις το φλοτερ της βενζίνης
bike (32).JPG
bike (33).JPG
bike (34).jpg
bike (35).JPG
Voila!!
Παλιό και νέο και παραδίπλα το νέο Oring και τα νέα σφιγκτηράκια
Προσέχεις την φορά του παλιού φίλτρου και την ακολουθείς με το νέο
Eγώ αγόρασα για το σκοπό αυτό καινούρια σφιγκτηράκια, αλλά και σε κάποιο πολυκατάστημα μπορείτε να βρείτε ένα σακκουλάκι με καινούρια, της bmw είναι μπελαλίδικα, δεν σου δίνουν εύκολα χέρι και δεν είναι για πολλά πολλά.
Ακολουθείτε την αντίστροφη πορεία, εισάγετε, ταπώνετε και σφίγγετε και η αλλαγή φίλτρου για το 1100 είναι γεγονός
Το ρεζερβουάρ είναι στην άκρη
Έχουμε τα εργαλεία στο πλάι που θα χρειαστούν
bike (14).JPG
Έχουμε ελέγξει ότι τα νέα σωληνάκια είναι του ιδίου μήκους και ότι οι κλίσεις είναι οι σωστές στα κεφάλια τους, ότι διαθέτουμε όλες τις βίδες και τις ροδέλες τους
Έχουμε αγοράσει κάποια μπουκαλάκια υγρού φρένων dot 4 στην περίπτωσή μας, αρκετό σε περίπτωση που κάτι πάει λάθος
Μια μπουκάλα με νερό για να ρίξουμε νερό όπου κατά λάθος κάτι στάξει
Μια μπουκάλα για να μαζέψουμε τα υγρά φρένων της εξαέρωσης
Λίγο τσίπουρο για το καλό
Αρκετό χαρτί για τις πιτσιλιές
Για να αλλάξουμε τα σωληνάκια θα πρέπει να βγεί ο μπροστινός λασπωτήρας
Για να βγεί ο λασπωτήρας θα πρέπει να βγεί ο τροχός γιατί υπάρχει μια πονηρή βίδα στην κατακόρυφο, εκεί που πιάνει με την βάση των πιρουνιών
Για να βγάλουμε τον τροχό, ας βγάλουμε και τις δαγκάνες, θα τις χρειαστούμε λυτές
Ξεκινάμε