προσεχτικά τυλίγεις κάθε κεφαλή από τα σωληνάκια με χαρτί και απλώνεις πανιά και πετσέτες για να αποσοβήσεις κάθε παραστράτημα
bike (43).JPG
δεν βγάζεις ακόμα τα προφυλακτικά από τα νέα σωληνάκια, λόγω σκονών, μα προετοιμάζεις κάθε βίδα τους με μια ροδέλα
για να την χρησιμοποιήσεις όταν θα έρθει η ώρα
bike (54).JPG
τώρα, χωρίς αστεία, δεν είναι ώρα για ηρωισμούς, φοράς τα γάντια
το τιμόνι δεμένο, με το ένα χέρι κρατάς κόντρα και με το άλλο ξεσφίγγεις αριστερόστροφα την πρώτη βίδα κάτω από το δεξιό γκρίπ, κάτω από το δοχείο πλήρωσης υγρού φρένων
φαίνεται να ψιλοδακρύζει, εσύ έξυπνος σκουπίζεις την σταγόνα με το χαρτί και καταλαβαίνεις γιατί οι ξένοι το λένε Bleeding, σαν να δακρύζει, σαν να ματώνει
bike (50).JPG
κάθε κεφαλή από τα σωληνάκια την τυλίγεις με ένα κομμάτι χαρτί και μόλις ξεμπερδέψεις με την εν λόγω εργασία, θα τα καθαρίσεις προσεχτικά και θα τα αποθηκεύσεις για παν ενδεχόμενο, εκτός και αν είσαι ο ροκφέλλερ, αλλά αν ήσουν δεν θα διάβαζες το παρόν πόνημα, εκτός και αν ήσουν ο σκρούντζ και ο φίλτατος πάπιος δεν πατάει τίποτα, ούτε δίνει του αγγέλου του νερό
συνέχεια
τα σωληνάκια είναι 4 το μπροστινό, για μηχανές με abs, ένα σωληνάκι που φεύγει κάτω από τη μανέτα και πάει προς τον κορμό-που πάει στη μονάδα του abs, ένα που έρχεται από τη μονάδα του abs και καταλήγει στην ένωση των καλαμιών, στον διακλαδωτή=γέφυρα και μετά σε δύο, για αμφότερα τα δισκόφρενα
bike (51).JPGbike (53).JPGbike (54).JPG
με σταθερές προσεχτικές κινήσεις λύνουμε από το πάνω σωληνάκι προς τα κάτω, για να προλαβαίνει το εσετερικό φίλμα από τα υγρα φρένων στα παλιά σωληνάκια να στραγγίζει και αφού σκουπίσουμε το παλιό και κάθε υποψία σταγόνας που πάει να ξεμυτίσει, καθαρίζουμε την επιφάνεια της κάθε οπής και τοποθετούμε την κεφαλή από το αντίστοιχο σωληνάκι, με την ανάλογη κλίση του προυπάρχοντος
για διευκόλυνση των ανυποψίαστων το μεγάλο σωληνάκι είναι το πρώτο, τα δύο ίδια είναι τα τελευταία και αυτό με την χοντρή βίδα είναι το μεσαίο, αν και δεν θα σας χρειαστεί γιατί ο μάστοράς σας το ξέρει πως βλέπετε τη μηχανή σας με το δέος ενός ιθαγενούς απέναντι στο σιδερένιο άλογο=τρένο
ξαναλέω!!!! Δεν έχουμε σφίξει ακόμα καμία βίδα, μέχρι στιψίματος, απλά να ακουμπήσει, υπάρχει λόγος και αυτός είναι ο εξής: οι κλισεις θα δωθούν αναλόγως με το πώς είναι εργονομικές και χωρίς πολλά ζόρια, δηλαδή, να μην εφάπτονται σε επιφάνειες που τρίβονται και να μην επηρεάζουν την κινητικότητα του τιμονιού και γενικότερα να είναι τζάμι, όπως λέμε ελληνικά
τώρα σφίξε, σύμφωνα με το μάνιουαλ