
15-06-2010, 01:03
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς
Μoto: 2005 R1200RT
|
|
Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Syvaris
Πρίν δέκα περίπου ημέρες, καθώς "έβγαζα" την μοτό μου (R850R) από το γκαράζ, έχασα λίγο την ισοροπία μου, κ η μοτό μου έγειρε δεξιά, κ τελικά ξάπλωσε φαρδιά πλατιά κάτω. Δεν έσκασε όμως με δύναμη κάτω γιατί την συγκράτησα όσο μπορούσα κ ακούμπησε γλυκά στο έδαφος. Όσο περνούσαν οι μέρες όμως, τόσο περισσότερο άρχισε να μυρίζει έντονα βενζίνη το γκαράζ (είναι κλειστό). Δεν έβλεπα όμως βενζίνη στο πάτωμα. Την πήγα στο εξουσιοδοτημένο στην Πάτρα κ βρέθηκε ότι υπάρχει διαρροή βενζίνης στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ, εκεί που είναι συγκολλημένη η βάση του ρεζερβουάρ για να εφαρμόζει επάνω στο πλαίσιο. Το επιθεώρησε ο φανοποιός με τον οποίο συνεργάζεται το εξουσιοδοτημένο, κ ο οποίος είναι γνωστό ότι είναι καλός στην δουλειά του, κ αποφάνθηκε ότι εκεί που είναι η διαρροή, δεν υπάρχει τρόπος να κολληθεί κ να επισκευαστεί. Έτσι λοιπόν καταλήγουμε στην λύση του καινούργιου. Τιμή? 1400 €! Έχει τύχει σε κάποιον/κάποια κάτι ανάλογο. Υπάρχει κάποια άλλη λύση εκτός του καινούργιου, γιατί από την ώρα που άκουσα την τιμή, είμαι με χάπια!
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
|
Φίλε μου άκου εγώ την πρώτη λύση που σκέφτηκα...Αν είναι σε σημείο που δε φαίνεται, και βλέπεις το σημείο που χάνει, μπλάστρωσε το(ναυτική ορολογία ) με ένα υλικο που λέγεται plastic steel..Εποξικός στόκος είναι, θα ανοίξεις λίγο ακόμα την τρύπα για να βρεί να πιάσει το plastic steel, και αφού το βάλεις σε 10 λεπτά έχει γίνει σίδερο...Είναι ένας κύλινδρος με 2 συστατικά σαν πλαστελινη, κόβεις οσο χρειαζεσαι, τα πλάθεις να ανακατευτεί το κυρίως υλικό με τον καταλύτη, και το πατάς σαν τσίχλα εκεί που θέλεις να κλείσει...Δες κι ένα βιντεάκι να πάρεις μια ιδέα.. Α, και ξέχασα να σου πω, γύρω στο δεκαρικάκι κάνει αυτό...Γύρω στις 140 φορές φθηνότερη λύση..Χαχαχαχα
Last edited by Capitain; 15-06-2010 at 01:12.
|