Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
ο πολυεστέρας μόνο με ειδική κατεργασία είναι απρόσβλητος από την βενζίνη
η πλαστελίνη πχ milλiput, για να κάνει δουλειά, θέλει πολύ δούλεμα με το χέρι, για να αναμειχθεί καλά με τον καταλύτη της που έχει στο κέντρο και όντως δεν είναι η καλύτερη λύση, είναι πάντως η γρηγορότερη
με την εποξεική δύο συστατικών δεν έχει θέμα με τον ήλιο, ούτε με το καύσιμο, μόνο μπορεί να έχεις με τους κραδασμούς και τις συστολές διαστολές ή αν δεν έχεις καλοκαθαρίσει το μέρος από σκόνες και λάδια-λίπη
όπως και να χει, όλες οι λύσεις του κόσμου είναι καλύτερες από την αγορά καινούριου
εκτός και αν θες για 150ε να μου πουλήσεις το δικό σου, να το φτιάξω και να το πουλήσω για 800 με παζάρια.
πέραν του αστείου, ο tsixlonauth πήρε πριν μερικά χρόνια ένα 41lt touratech σπασμένο και τρύπιο. είναι από τις περιπτώσεις που κάποιος άτυχος το φαγε σε τούμπα και το ούλησε σαν άχρηστο. ο μάγκας το φτιαξε. φαντάσου μετά από τόσα χρόνια, με τι ρεζερβουάρ κινείται;
οκ; όλα είναι επισκευάσιμα, απλά δεν θέλει πονάει χέρι, κόψει χέρι
πάντα μιλάμε γενικά,γιατί κανένας μας δεν το χει δεί, εκτός του jefe, αλλά γενικα μιλώντας όλα γίνονται.
κι αν όχι μόνιμη λύση, μπορούμε να δώσουμε μια προσωρινή λύση, μέχρι να βρείς το μάστορα που θα σου δώσει λύση.
αυτά στα λέει ένας ταλαίπωρος που το μηχανάκι του έσταζε σαν τρύπια καρδάρα και η φαινομενική του κατανάλωση οφειλόταν σε απώλεια λόγω διαρροών
|