

Μόλις εχθές γράφαμε για τις φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με την έλευση του νέου K 1600LT και σήμερα κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μια φωτογραφία του συγκεκριμένου μοντέλου, το οποίο βρισκόταν σε διαδικασία δοκιμών στην Βόρεια Καλιφόρνια των Η.Π.Α.
H BMW το έπραξε λοιπόν, το νέο K 1600LT αποτελεί μια τολμηρή, ένεκα των οικονομικών συγκυριών αλλά και των μηχανολογικών επιλογών, πραγματικότητα. Οι Βαυαροί, συνεχίζουν την ανήλεη «επίθεση» που έχουν εξαπολύσει σε όλα τα μέτωπα των κατηγοριών και μένουν πιστοί στο κάθε άλλο παρά συντηρητικό profile που έχουν υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια. Το K 1600LT αποτελεί μια ριζοσπαστική πρόταση στα luxury touring μοντέλα και από ότι φαίνεται με βάση τα πρώτα στοιχεία, σίγουρα θα προκαλέσει αίσθηση. Το σημείο που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον δεν είναι άλλο εκτός από τον κινητήρα, ο οποίος όταν το K 1600LT θα μπει σε διαδικασία παραγωγής, θα αποτελεί τον μοναδικό στο είδος του, σε παγκόσμιο κατασκευαστικό επίπεδο. Εξακύλινδροι σε σειρά έχουν παρουσιαστεί βέβαια στο παρελθόν, ωστόσο στις μέρες μας δεν υπάρχει στη παραγωγή μοντέλο με τη συγκεκριμένη διάταξη. Για την ακρίβεια, δεν υπάρχουν γενικά πολλές εξακύλινδρες μοτοσικλέτες, η Goldwing 1800 και το Ruin είναι οι μοναδικές, αλλά ο κινητήρας τους είναι boxer. Τώρα αν αναλογιστεί κανείς ότι κυριότερος ανταγωνιστής του K 1600LT είναι η επίσης εξακύλινδρη Goldwing, δεν μπορεί παρά να αναφωνήσει «τυχαίο; δεν νομίζω…» για την επιλογή της BMW.
Σε ότι αφορά στη φωτογραφία, αυτό που προκύπτει σαν συμπέρασμα είναι ότι στη περίπτωση του LT, εφαρμόστηκε η συνταγή των RT. Δηλαδή οι καμπύλες και οι «ρευστές» γραμμές αντικαταστάθηκαν από γωνίες και επιθετική σχεδίαση, όπως ακριβώς συνέβη και στη μετάβαση από το προηγούμενο RT, στο πιο πρόσφατο. Το fairing έχει –φυσικά- τεράστιες διαστάσεις, διακρίνεται ξεκάθαρα η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, καθώς και οι δύο…πολυθρόνες που παίζουν τον ρόλο των σελών. Η κλίση των κυλίνδρων (μπροστά από το δεξί πόδι του αναβάτη στη φωτογραφία) αλλά και η θέση του κινητήρα στο πλαίσιο, θυμίζουν τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς K, αποδεικνύοντας πως η BMW εφάρμοσε την ίδια λογική …χωροταξικής διαρρύθμισης και για τον εξακύλινδρο κινητήρα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το K 1600LT πρόκειται να παρουσιαστεί επισήμως στην έκθεση του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο, αν και η BMW μπορεί να κάνει την έκπληξη και να το λανσάρει στην αγορά νωρίτερα, στις αρχές του φθινοπώρου. Σε κάθε περίπτωση πάντως, αναμένεται τα χαρακτηριστικά που θα αφορούν στον εξοπλισμό να έχουν όγκο τηλεφωνικού καταλόγου!
μοτοτριτη