View Single Post
  #35  
Παλιό 05-07-2010, 16:09
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)

Η επίσημη οδηγία της BMW για το πώς ένας μηχανικός θα άλλαζε λάδια και πώς θα τσέκαρε τη ποσότητα και από το τζαμάκι, περιλάμβανε την ολιγοδευτερόλεπτη αναμονή να "κατέβουν" τα λάδια χαμηλά στο κάρτερ.

Παρατηρήθηκε ότι εφόσον και η τάπα και το τζαμάκι βρίσκονταν στην ίδια πλευρά, ο μηχανικός με το που προσέθετε τα λάδια, αμέσως έσκυβε να τσεκάρει το τζαμάκι.
Η BMW εκτίμησε λοιπόν, ότι η λανθασμένη πληροφορία που θα είχε ο μηχανικός κοιτώντας αμέσως το τζαμάκι, μπορούσε να προκαλέσει την συμπλήρωση πλεονάζουσας ποσότητας λαδιού με κίνδυνο να καταστραφεί ο κινητήρας.
Το έβαλε λοιπόν στην απέναντι πλευρά, ώστε μέχρι να περάσει ο μηχανικός γύρω από τη μοτό και να κοιτάξει το τζαμάκι, το λάδι να έχει "προλάβει" να κατέβει προς το κάρτερ......

Αυτή είναι η επίσημη εξήγηση που δόθηκε στα σεμινάρια μηχανικών BMW...
Τα σχόλια...δικά σας...

Εν μέρει νικητής ο Λεοντόκαρδος που πλησίασε πολύ στην απάντηση . Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αλλά φαίνεται ότι σκέφτεται σαν ...Γερμανός
Reply With Quote