View Single Post
  #43  
Παλιό 05-07-2010, 18:00
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Για πρωτη ισως φορα,δεν θα διαφωνησω μαζι σου.
Τι εννωω παιχνιδια.
Αδιανοητο ηταν για τις βασικες μηχανολογικες μου γνωσεις στα τελη της 10ετιας του 80 η χρηση της ελαιοψυξης απο την Suzuki στα GSXR.
Ολος ο κοσμος χρησημοποιουσε υγροψυξη,ελαιοψυξη η Σουζουκι-γιατι?-για να ξεχωριζει....για να λεει οτι πηγε την τεχνολογια λιγο παραπερα.
Τελικα και οι ιδιοι χρησημοποιουν πια υγροψυξη.
Ναι υγρόψυξη χρησιμοποιουν αλλα ΜΑΖΙ με την ελαιοψυξη!!!! Υπαρχει ακομα μπέκ απο κατω απο τα εμβολα που ψεκαζουν λαδι στο κατω μερος της κορωνας του πιστονιου και στις ''φουστες'' αυτων (τοιχωματα)
Δευτερον, ολες οι GS αερο-ελαιοψυκτες ειναι χρησιμοποιωντας τον ιδιο τροπο ψυξης με λαδι οπως και η σουζουκι, με μπεκ!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Η YAMAHA χρησημοποιει σε ορισμενες μοτο τον σκελετο για την αποθηκευση του λαδιου λιπανσης.
Ελεος,η μεγαλη θερμοκρασια του λαδιου προκαλει ελαστικοτητες στα μεταλλα του σκελετου αλλα η Γιαμαχα εκει,το βιολι της.
Σορρυ αλλα λαθος τρισμεγιστο!!!! Οι σκελετοι που χρησιμοποιουνται ως αποθηκες λαδιου........δεν χρησιμοποιουνται ως αποθηκες λαδιου αλλα ως διαμετακομιστες του λαδιου!!!!!!!!! Η αποθηκευση του λαδιου γινεται σε ξεχωριστο ρεζερβουαρ καπου ΕΚΤΟΣ πλαισιου!!!! η ολη διαταξη λεγεται ξηρο καρτερ (dry sump).
Μετά, οι ατσαλενιοι σκελετοι ειναι απο χρωμιομολυβδαινιουχο χάλυβα ¨η απλο χάλυβα. Η σκληροτητα τους ειναι αναλογως την χρηση τους και εξαρταται απο το ποσοστό του ανθρακα αλλα και σε ποιο ειδος απο τα τρια ανηκουν, δηλαδη του ''ωστενίτη'', του ''μαρτενσίτη'' ¨η του '' φερρίτη''. Το ,λεω αυτο γιατι το καθε ειδος εχει διαφορετικη δομη π.,χ. εδροκεντρωμένη κυβική δομή ο πρωτος και διαφορετικο σημειο τηξης, θλιψης, συνθλιψης κ.λ.π ο καθενας απο αυτους!!!!!
Ολοι αυτοι οι χάλυβες για να εχουν στρεβλωσεις ¨η καποια αλλαγη στην συμπεριφορα τους πρέπει τα μορια τους να ζεσταθουν σε πανω απο 800-1000 βαθμους!!! Οι 120 του διερχομενου λαδιου ουτε καν τους απασχολει!!!!!!
Οι στρεβλωσεις στα ΧΤ 500 του 1981 στα οποια προφανως αναφερεσαι προερχοντουσαν απο
α) ''αδυναμιες'' δέσης σε καιρια σημεια του σκελετου και μικρου παχους τους
β) λογω ψηλου φτερου στον εμπρος τροχο το οποιο συμπεριφεροταν σαν πανι ιστιοφορου, πραγμα το οποιο συμβαινει και σε ολα τα σημερινα καθαροαιμα εντουρο (ευρωπαικα και γιαπωνεζικα) στην εθνικη οδο με αυτες τις ταχυτητες (πανε βαρκα -γυαλο)
γ) πιρουνια ''καλαμακια'' (30mm διαμετρο) με ¨η χωρις ''γεφυρα'' τα οποια φανταζουν αστεια σημερα

με αποτέλεσμα το μηχανακι να πλεει στα 130 και μετα!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτα εννωω παιχνιδια,κινησεις χωρις μηχανολογικη αξια,αλλα καθαρα για εντυπωσιασμο...
Δηλαδη 100-200ml λιγοτερο λαδι,θα κολλησουν τον μποξερ,ή αντιθετως λιγο παραπανω λαδι θα του καταστρεψουν τις τσιμουχες?
Αυτα τα ''παιχνιδια'' εφαρμοζονται μεχρι σημερα και απο την BMW (ελαιοψυξη) και απο την Γιαμαχα στο 1200 super tenere (ξηρο καρτερ) και θα εξακολουθησουν να εφαρμοζονται οσο οι διαταξεις των κινητηρων το επιτρεπουν διότι ειναι αξιοπιστες, δοκιμασμενες και κυριως με θετικοτατα αποτελεσματα λυσεις!!!!

100-200ml λιγοτερο λαδι δεν θα κολλησουν τον μποξερ αλλα δεδομενου οτι ολοι καινε λαδι (αλλοι λιγο, αλλοι πολυ, αλλοι εως καθόλου αναλογως του πως το πας) σε ενα ταξιδι με 160+ στην θεσσαλονικη το καλοκαιρι ενδεχεται η ελλειψη λαδιου να εκτοξευθει σε ποσοστο κολληματος!!!! Γιαυτο στα αεροψυκτα δενουμε τον γαιδαρο μας ακομα και με τα γραμμαρια!!!

Last edited by GeorgeP; 05-07-2010 at 18:06.
Reply With Quote