View Single Post
  #44  
Παλιό 05-07-2010, 19:16
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)

Δεν την λες ελαιοψυξη την παροχη λαδιου με ψεκασμο στο κατω μερος των εμβολων.
Πρακτικα ναι,ειναι,αλλα η βασικη ψυξη του κινητηρα ερχεται απο το υγρο ψυξης,οχι τοσο απο τον ψεκασμο,Ο ψεκασμος ειναι επικουρικος.
Την ιδια πρακτικη ψεκασμου την ειχαν και οι κινητηρες Fire της FIAT.
Λαθος δεν ηταν η χρηση του λαδιου σαν ψυκτικο μεσο για την ψυξη των κινητηρων τότε?
Ο μποξερ ειναι αεροελαιοψυκτος και μιλαμε για 2 κυλινδρους εκτεθειμενους αμεσα στο ρευμα αερα και οχι 4 κυλινδρους σε σειρα που ειχε η Σουζουκι.
Ναι στα Γιαμαχα εκανα λαθος διατυπωσης,δεν ειναι ο σκελετος χωρος αποθηκευσης αλλα ψυξης,αλλα και ετσι παλι λαθος ειναι για εμενα.
Και καλα μην φανταστεις οτι μονο τα πρωτα ΧΤ ηταν βαρκες απο κρατημα.Και τα μεταγενεστερα βαρκες ηταν παλι.
Δεν νομιζω οτι τα 100-200μλ παιζουν τοσο κρισιμο ρολο.
Αλλωστε ειναι μεσα στα ορια του min-max του δεικτη.
Αλοιμονο αν οι κινητηρες εσπαγαν για τοσο μικρη ποσοτητα λαδιου.
Οπως και να εχει,η κινηση αυτη της BMW ειναι αστοχη.
Τι θα πει κερδιζω χρονο μεχρι να κατεβει το λαδι.....ελεος
Reply With Quote