
05-07-2010, 19:48
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos
Δεν την λες ελαιοψυξη την παροχη λαδιου με ψεκασμο στο κατω μερος των εμβολων.
Πρακτικα ναι,ειναι,αλλα η βασικη ψυξη του κινητηρα ερχεται απο το υγρο ψυξης,οχι τοσο απο τον ψεκασμο,Ο ψεκασμος ειναι επικουρικος.
Την ιδια πρακτικη ψεκασμου την ειχαν και οι κινητηρες Fire της FIAT.
Λαθος δεν ηταν η χρηση του λαδιου σαν ψυκτικο μεσο για την ψυξη των κινητηρων τότε?
Ο μποξερ ειναι αεροελαιοψυκτος και μιλαμε για 2 κυλινδρους εκτεθειμενους αμεσα στο ρευμα αερα και οχι 4 κυλινδρους σε σειρα που ειχε η Σουζουκι.
|
Μανο,
τα πρωτα GSXR 750 του 1988 ηταν αεροψυκτα/ελαιοψυκτα!!!
Η παροχη λαδιου με μπεκ στο κατω μερος των εμβολων λεγεται ελαιοψυξη (ειτε το θελουμε ειτε οχι, ασχετα αν δεν την εμπιστευονται σαν μεθοδο ψυξης καποιοι) και ΕΙΝΑΙ ΨΥΞΗ!!!! Διοτι οταν η κορωνα ταλαιπωρειται στους 1000 βαθμους κελσιου οι 80-120 που ερχονται απο κατω ειναι κρυο ντουζ εν μεσω καυσωνα!!!!
οσο για τον εν σειρα 4 κυλινδρο ψυχεται πολυ καλυτερα απο τον 2κυλινδρο μποξερ λογω μεγάλης μετωπικης επιφανειας που εχει αρα και μεγαλυτερη απαγωγη θερμοτητας!!!!!!!
Last edited by GeorgeP; 05-07-2010 at 19:57.
|