
05-07-2010, 21:59
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: ΚΟΥΙΖ (μοντέλα R1200 GS/A 2010-)
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos
Ναι ρε Γιωργο ειναι ψυξη,αλλα αν θυμασε,το λαδι περναγε και μεσω καθετων διοδων ενδιαμεσα των κυλυνδρων.
|
Aυτοι οι δίοδοι πανε το λαδι στην κεφαλη για λιπανση των εκκεντροφορων, κοκορακιων και λοιπών κινουμενων μερων εκει!!! Υπαρχουν μεχρι σημερα σε ολα τα οχηματα. Δεν υπαρχει άλλος τροπος λιπανσης σε αυτα τα σημεια!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos
Και σε ρωταω,ειναι δυνατον το λαδι που τρωει τοσο μεγαλη καταπονηση απο την λιπανση,να το υποχρεωνεις να κουβαλαει και θερμικα φορτια των κυλινδρων?
|
Τα θερμικα φορτια των κυλινδρων τα κουβαλαει ετσι κι αλλιως αφου τα ελατηρια τριβονται πανω στους κυλινδρους μεταξυ των οποιων παρεμβαλλεται ενα φιλμ λαδιου!!!
Μαλλον θα εννοεις τα θερμικα φορτια τις κορωνας του πιστονιου!! Ναι, γινεται να κουβαλαει το οποιοδηποτε θερμικο φορτιο το λαδι την στιγμη μαλιστα που υπαρχει (και γιαυτον τον λογο) ψυγείο λαδιου!! Αυτη ειναι η δουλεια του ψυγειου, απλα στους ελαιοψυκτους ειναι κατι τις μεγαλυτερο απο τους υπόλοιπους κινητηρες που το εχουν γιατι πρέπει να αποβάλλει περισσότερη θερμοκρασια!!!! Το λαδι αντεχει μεχρι και τους 400 βαθμους κελσιου ΠΡΙΝ αρχισει να καταστρεφεται!!!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos
Η ψυξη του μποξερ εχει καλυτερη αποβολη θερμοτητας,λογω του οτι άλλα kcal/h παραγει ενας κυλινδρος και άλλα οι 4 κυλινδροι.
|
Λαθος!!! η θερμοτητα ενος κινητηρα δεν μετριεται σε kcal/h διοτι απλα δεν εχει σχεση με............ τα καλοριφερ των σπιτιων!!!! εκει μετριεται πραγματι με kcal/h!
Αν εννοεις την θερμοτητα που εκπεμπει ενας κινητηρας - οχι την θερμοδυναμικη του αποδοση που δεν ειναι μετρησημη με μοναδες μετρησης αλλα ειναι αποτέλεσμα μαθυματικου τυπου που μας δινει το Watt ¨η το joule - τότε ενας δικυλινδρος 1000 κυβικων παραγει ιση θερμοτητα με εναν τετρακυλινδρων ιδίων κυβικων!! Δεν εχει σημασια ο αριθμος των κυλινδρων αλλα τα κυβικα που αυτοι εχουν!!!!
Σημασια για την ευκολοτερη και γρηγοροτερη αποβολη θερμοτητας εχει η επιφανεια στην οποια προσπιπτει ο φρεσκος αερας, ποσο δηλαδη μεγάλη ειναι αυτη η επιφάνεια!! Ετσι ενας τετρακυλινδρος εν σειρα 1000 κυβικων εχει πολυ μεγαλυτερη επιφανεια απο εναν δικυλινδρο μποξερ ¨η άλλης διαταξης των ιδίων κυβικων!!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos
Αλλωστε πιστευω οτι η εταιρια καταλαβε το λαθος της και εκανε τους κινητηρες υγροψυκτους(οπως ολοι)ανεξαρτητα του οτι οι αεροελαιοψυκτοι ηταν σχετικα αξιοπιστοι.
|
για ποια εταιρεια μιλας και για ποιο λαθος?
Η μεταβαση σε υγρόψυκτο απο αεροελαιοψυκτο (απο ολους τους κατασκευαστες παρα το παραπανω κοστος του και την πολυπλοκοτητα του συστηματος) εγινε για εναν και μονον λογο.....την παραγωγη παραπανου εργου (ροπη/ιπποδυναμη) που παραγει ο ιδιος αεροψυκτος αν τον κανεις υγρόψυκτο. Κιαυτο λογω απειρως καλυτερης διαχειρησης της θερμοδυναμικης αποδοσης του ιδιου κινητηρα που αντι οσο περισσότερη απο την παραγομενη θερμοτητα να μετατραπει σε εργο αυτη εξατμιζεται στον αερα, εν αντιθεση με τους υδροψυκτους που την διαχειριζονται (την θερμοτητα) σχεδόν αριστα!!
Αυτος ειναι και ο λογος που οι αεροψυκτοι (και οι GS) μετα απο πολυ κινηση στην πόλη πεφτει η αποδοση τους και μολις βγουν στον ανοικτο δρόμο αυτη καλυτερευει!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos
GSXR της εποχης ειχες καβαλησει?ΑΜΑΝ ΖΕΣΤΗ.......... 
|
ξερεις κανενα σουπερμπαικ του 1988-2010 που να μην σε ψηνει μεσα στην πολη? εγω δεν ξερω κανενα!!!!!
Last edited by GeorgeP; 05-07-2010 at 22:02.
|