Απάντηση: Στη Μύτη του Δολομίτη...!

Κατά την περιπλάνηση στους Δολομίτες, συναντήσαμε πολλά γκρουπ. Εδώ πέρασε δίπλα μας ένα γκρουπ με 6 κάμπριο σκαραβαίους! Το πιο απίστευτο που είδαμε όμως, ήταν την επόμενη μέρα, 4 Garelli με αποσκευές φορτωμένα, το ένα πίσω από το άλλο να ανηφορίζουν κι αυτά τα βούνα! Η γνώριμη δίχρονη μυρωδιά ήρθε στις μύτες μας συνοδευόμενη από το ζουζουνητό του πιστονιού τους!!

Ok, τις εξατμίσεις αυτές τις έχω ξαναδεί στην GS. Αυτό που δεν ήξερα ότι υπήρχε, είναι η αριστερή βαλίτσα χωρίς εσωκοίλωμα για την εξάτμιση! Αν ξέρετε, πείτε μου που υπάρχει τέτοιο πράγμα!!!

Όταν μιλάμε για νερό το κατακαλόκαιρο, μιλάμε για πολύ νερό! Μέχρι και οι βράχοι ανέβλυζαν νερό από μέσα τους!

Λίγα λεπτά πριν καταπλεύσουμε στον ξενώνα, έχοντας περάσει 8 ώρες πάνω στη μηχανή και, άντε πάλι, ήμασταν λίγο κουρασμένοι, λέμε, δεν πάμε να δούμε και αυτή τη περίφημη λίμνη Carezza, μιας και στον καναπέ σερφάροντας, είχα δει κάμποσες φωτογραφίες να κοσμούν το googlearth στο σημείο που βρισκόταν;
Κοίτα να δεις που είχαν δίκιο είπαμε μόλις αντικρίσαμε αυτό το θέαμα!
Χαλάλι όλα τα χιλιόμετρα που κάναμε μέχρι τώρα! Άξιζαν και με το παραπάνω!
Lago di Carezza

Δημόσιος φωτισμός και οποιουδήποτε άλλου είδους φωταγωγίες δεν υπάρχουν στην περιοχή. Όταν φτάσαμε στο εξορμητήριό μας και νύχτωσε, τα πάντα ήταν κατασκότεινα. Μέσα στο μαύρο σκοτάδι, είπα να στήσω τη φωτογραφική στο μπαλκόνι. Μετά από 30’’ έκθεσης μου εμφάνισε αυτήν την εικόνα!

Ακολουθώντας πιστά το πρόγραμμά μας και έχοντας τη Βενετία σαν επόμενο σταθμό, Τετάρτη πρωί και έχοντας λίγα χιλιομετράκια να κάνουμε (καμμιά 200αριά μόνο) ξεκινάμε με νότια πορεία. Καλοκαιριάτικο να βρεις ξενοδοχείο στη Βενετία, βρίσκεις, αλλά κοστίζει πολύ. Υπάρχει όμως η λύση της Padova, που είναι περίπου μισή ώρα δρόμο από το νησάκι της Βενετίας και είναι αρκετά πιο συμφέρουσα. Επιλέγεται λοιπόν το Ibis της Padova (58€ η βραδιά) και τοποθετείται η διεύθυνσή του στην Αντζελίνα. Παρ΄ολο που αυτή επιμένει να μας πάει από την autostrada στη Padova και ζητάει να κάνουμε 2,5 ώρες ταξίδι και 267χλμ, της λέω ότι θα προτιμήσω το “scenicroad” που είχα σχεδιάσει, να πάμε δηλαδή πάλι μέσα από τους Δολομίτες και τα χωριουδάκια, λιγότερη μεν απόσταση (200χλμ) αλλά ίδια σε χρόνο και λίγο παραπάνω. Η δροσιά και το θέαμα μας αποζημίωσε!

Αντί να σταματάμε στα Autogrill και τα βενζινάδικα της autostrada για ξεκούραση, σταματάγαμε σε λιμνούλες και χωριουδάκια.
Αυτή είναι η λίμνη στο Pontet όπως λεγόταν το χωριό.

Συνεχίζοντας νότια και κατεβαίνοντας από το 2.500 μέτρα υψόμετρο στην επιφάνεια της θάλασας, συναντήσαμε πάλι τη γνωστή ζέστη και τον καύσωνα που επικρατούσε σε όλη την Ιταλία. Μόλις μας έπιασε το μεσημεράκι βρισκόμασταν ήδη στο ξενοδοχείο και μετά από ένα γεύμα στο εστιατόριό του, την πέσαμε για να φορτώσουν οι μπαταρίες για το βράδυ.
Από την Padova για να πας στη Βενετία όπου έχει σχετικά κάποιο πρόβλημα στο παρκάρισμα, υπάρχουν κάμποσοι τρόποι να πας. Λεωφορείο, τραίνο και ταξί. Εν γνώσει μας ότι το πάρκινγκ είναι ακριβό και για τις μοτοσυκλέτες, αποφασίσαμε να την επιλέξουμε για να πάμε στη Βενετία. Μπαίνει στην Αντζελίνα ένα από τα 3 μεγάλα πάρκινγκ που υπάρχουν στην κεντρική πλατεία της Βενετίας, βγαίνουμε στην καυτή autostrada πάλι και σε 30’ φτάνουμε. Την ασφαλίζουμε στον 4ο όροφο του πάρκινγκ για 15€ και έχοντας το κεφάλι μας ήσυχο ξεκινάμε τον περίπατο.

Αν δε βγάλεις φωτογραφίες στη Βενετία, που θα βγάλεις;;;


Μετά από κάμποση περιπλάνηση στα σοκάκια, με θερμοκρασία 32C και υγρασία λίγο παραπάνω από το 100% (feels like 40C!!!), μουσκεμένοι στον ιδρώτα, όπως και όλοι οι συνοδοιπόροι μας, σταματήσαμε λιγάκι για να ξαποστάσουμε και να αναστενάξουμε και μεις στην ομώνυμη γέφυρα!

Αν μας προσέξετε, γυαλίζουμε από τον ιδρώτα στην πλατεία του San Marco!

Οι Αμερικανιδούλες εμπλουτίζουν με υλικό το facebook τους!

Καλά ήτανε ο καφές στους Δολομίτες με 1,10. Εδώ σας τον κερνάνε με 15€ τον ένα!

Μια άλλη άποψις των αξιοθεάτων της Βενετίας…

Η νύχτα έπεφτε σιγά σιγά και μεις πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Προσωπικά μου άρεσε περισσότερο το βράδυ η Βενετία…


Πίσω πάλι λοιπόν από εκεί που ξεκινήσαμε. Επιστροφή στην Padova επελέγη πάλι μέσα από τους επαρχιακούς δρόμους για να δούμε και την (ανύπαρκτη) νυκτερινή ζωή στα χωριουδάκια της Ιταλίας.
Το air condition της GS που πήγαινε με 50-60χλμ/ω ήταν επαρκέστατο και μας δρόσισε πάρα πολύ, ιδίως όταν περνούσαμε μέσα από δενδροφυτεμένες περιοχές πάλι.
Φτάνοντας στο ξενοδοχείο στην Padova το οποίο βρισκόταν σε βιομηχανική περιοχή, εντύπωση μας έκανε ο αριθμός των εκδιδομένων γυναικών που υπήρχαν σε κάθε στενάκι, σε κάθε στάση λεωφορείου… Από 3-4 μαζεμένες σε κάθε σημείο…

Επόμενος σταθμός, Bologna. Αλλά πριν αναχωρήσουμε, μια πρωινή βόλτα.
Λίγες φώτο στην Padova, μικρή και πανέμορφη!


Για να μην ξεχνάμε και τον πρόδρομο των on – off μοτοσυκλετών και της GS!
To ΧΤ 500 πρωτοβγήκε το 76 και ήταν ένα μηχανάκι όνειρο για την εποχή του. 6βολτο και θα το βρείτε πλέον σαν classic!

Αρκετά κοντά από την Padova ήταν και η Bologna. Το Novotel της περιοχής επελέγη για 68€ και μόλις ξεφορτώσαμε το όχημα, βουτιά στην πισίνα κατευθείαν!
Εδώ είναι το χέρι μου και…

…εδώ της Κωνσταντίνας!

Κατά τις 7 το απόγευμα πάμε στο κέντρο της Bologna που ήταν 7 χλμ από το ξενοδοχείο μας.
Μία πολύ όμορφη, καλοδιατηρημένη και «τακτική» πόλη!
Στο κέντρο της κυριαρχούσαν οι μηχανές και δη τα σκούτερ. Εκατοντάδες και χιλιάδες.
Δεν υπήρχε ούτε ένα πάνω σε πεζοδρόμιο. Παντού υπήρχαν θέσεις στάθμευσης γι αυτά. Αυτοκίνητα ελάχιστα. ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ αναβάτης χωρίς κράνος.

Στον περίπατό μας, ο καθένας κοίταγε τα ενδιαφέροντά του…

...

Στην κεντρική πλατεία υπήρχε κάποιο φεστιβάλ κινηματογράφου και το υπαίθριο σινεμά στηνόταν σιγά σιγά.

Άλλη μία φωτογράφος


Κάτι για δυο της έλεγε, αλλά τι...;


Το δείπνο στην Bologna περιελάμβανε Cotolettes a’la Bolognese και taliatelle ai funghi!
Υπέροχα μαγειρεμένα σε ένα εστιάτοριο που βρήκαμε λίγα τετράγωνα έξω από την κεντρική πλατεία της Bologna.
Εννοείται mascarpone και tiramisu στο τέλος!

Βραδινός περίπατος στη Bologna…

Το υπαίθριο σινεμά είχε ξεκινήσει…

… κι ο κόσμος απολάμβανε!

Τα φώτα στην πλατεία ήταν όλα σβηστά για να φαίνεται η ταινία, αλλά φαινόταν επίσης και ο ξάστερος ουρανός!

Piaggio με ballast και xenon προβολείς!

|