Θέμα: Βmw K 1300 S
View Single Post
  #14  
Παλιό 17-03-2009, 17:48
Fast&Furious Ο/Η Fast&Furious βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
Μηνύματα: 358
Προεπιλογή Απάντηση: Βmw K 1300 S

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Το busa παραμενει γρηγοροτερο και σε τελικη και σε επιταχυνσεις και σε ρεπμπριζ και το CBR1000RR ειναι άλλη κατηγορία (σουπερσπορτ) συμφωνα με το 0-300 αλλα και άλλα ξενα περιοδικά π.χ MCN , Motoradd!!

Αλλα ποιος ενδιαφερεται να πάρει Κ1300 για τις επιδόσεις του? Αυτες οι μοτοσυκλέτες ειναι φτιαγμενες για οδηγικη απόλαυση και διηπειρωτικα ταξιδια και αν θελησει ο αναβάτης να πάει απο τα 80 στα 280 ετσι για την πλακα του!!!

Το μεγάλο ατου όμως της Κ1300 - που δεν το λεει κανενας σας αν και ειναι το συμαντικότερο - είναι τα φρένα της με το εξελιγμενο ABS που ακινητοποιει την μοτο απο τα 100-0 σε......35,5μ παρα τα 250+ κιλά της ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ ΔΡΌΜΟ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α-Ω ΤΗς!!!!

η CBR100RR με τα 180 κιλάκια της (οχι 250+) και το νεότατο c-abs (combined ABS) το οποιο ειναι πατενταρισμενο για τα επόμενα 20 χρόνια ακινητοποιειται στα 32μ απο τα 100-0 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩς ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΔΑΦΙΚΩΝ (π.χ αμμος, γαρμπίλι), αλλα εδω μιλάμε για τελειως διαφορετικο συστημα. Απλως πληροφοριακα το θετω!!
Τελικη ειπαμε διαφορικο τερμα 275χλμ... οσο για ρεμπριζ και παντα στο δυναμομετρο οι διαφορες..μαμα το bmw με εξατμισεις τα αλλα busa και λοιπα.. η διαφορα ηταν μακραν..
Το Κ1300s που βαλαμε στο δυναμομετρο ηταν αυτο του 0300 που τους ειχε δωσει η μαμα εταιρεια....
Reply With Quote