Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Το busa παραμενει γρηγοροτερο και σε τελικη και σε επιταχυνσεις και σε ρεπμπριζ και το CBR1000RR ειναι άλλη κατηγορία (σουπερσπορτ) συμφωνα με το 0-300 αλλα και άλλα ξενα περιοδικά π.χ MCN , Motoradd!!
Αλλα ποιος ενδιαφερεται να πάρει Κ1300 για τις επιδόσεις του? Αυτες οι μοτοσυκλέτες ειναι φτιαγμενες για οδηγικη απόλαυση και διηπειρωτικα ταξιδια και αν θελησει ο αναβάτης να πάει απο τα 80 στα 280 ετσι για την πλακα του!!!
Το μεγάλο ατου όμως της Κ1300 - που δεν το λεει κανενας σας αν και ειναι το συμαντικότερο - είναι τα φρένα της με το εξελιγμενο ABS που ακινητοποιει την μοτο απο τα 100-0 σε......35,5μ παρα τα 250+ κιλά της ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ ΔΡΌΜΟ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α-Ω ΤΗς!!!!
η CBR100RR με τα 180 κιλάκια της (οχι 250+) και το νεότατο c-abs (combined ABS) το οποιο ειναι πατενταρισμενο για τα επόμενα 20 χρόνια ακινητοποιειται στα 32μ απο τα 100-0 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩς ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΔΑΦΙΚΩΝ (π.χ αμμος, γαρμπίλι), αλλα εδω μιλάμε για τελειως διαφορετικο συστημα. Απλως πληροφοριακα το θετω!!
|
Τελικη ειπαμε διαφορικο τερμα 275χλμ... οσο για ρεμπριζ και παντα στο δυναμομετρο οι διαφορες..μαμα το bmw με εξατμισεις τα αλλα busa και λοιπα.. η διαφορα ηταν μακραν..
Το Κ1300s που βαλαμε στο δυναμομετρο ηταν αυτο του 0300 που τους ειχε δωσει η μαμα εταιρεια....