View Single Post
  #5  
Παλιό 21-07-2010, 00:26
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits Εμφάνιση μηνυμάτων
Υπόθεση 1η : Σφίξιμο των βιδών με περισσότερη δύναμη από την προβλεπόμενη.

Υπόθεση 2η : Αντοχή υλικού στα όρια των δυνάμεων που εξασκούνται πάνω του.

Συμπέρασμα : Μήπως να ψάχνω για άλλη μηχανή ;

Κάτι ψιλοπροβληματάκια με ρελιέ, antenna ring κ.λ.π δεν με ενοχλούν, αλλά πράγματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια δεν ξέρω αν πρέπει να τα αφήνουμε στην τύχη ή την "καλή διαθέση" του συνεργείου.
Το σημείο που ραγίζει το "μουαγιέ" είναι το σπείρωμα που πιάνουν οι βίδες του δισκόφρενου. Κανονικά αυτές δεν πειράζονται ποτέ παρά μόνο αν αλλαχθεί η δισκόπλακα. Το θετικό είναι παρουσιάζεται απλά ένα ράγισμα - σε κάθε σπείρωμα.
Το υλικό πλέον έχει εξελιχθεί - σύμφωνα με την BMW - και το δίνουν πλέον με διαφορετικό κωδικό από τα παλιά μοντέλα.
Reply With Quote