Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits
Υπόθεση 1η : Σφίξιμο των βιδών με περισσότερη δύναμη από την προβλεπόμενη.
Υπόθεση 2η : Αντοχή υλικού στα όρια των δυνάμεων που εξασκούνται πάνω του.
Συμπέρασμα : Μήπως να ψάχνω για άλλη μηχανή ;
Κάτι ψιλοπροβληματάκια με ρελιέ, antenna ring κ.λ.π δεν με ενοχλούν, αλλά πράγματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια δεν ξέρω αν πρέπει να τα αφήνουμε στην τύχη ή την "καλή διαθέση" του συνεργείου. 
|
Το σημείο που ραγίζει το "μουαγιέ" είναι το σπείρωμα που πιάνουν οι βίδες του δισκόφρενου. Κανονικά αυτές δεν πειράζονται ποτέ παρά μόνο αν αλλαχθεί η δισκόπλακα. Το θετικό είναι παρουσιάζεται απλά ένα ράγισμα - σε κάθε σπείρωμα.
Το υλικό πλέον έχει εξελιχθεί - σύμφωνα με την BMW - και το δίνουν πλέον με διαφορετικό κωδικό από τα παλιά μοντέλα.