View Single Post
  #44  
Παλιό 21-07-2010, 10:07
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Θέλω γνώμες για αντικατάσταση - Από HONDA σε GS



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε Γιώργη ήμαρτον, είπαμε οτι ξέρεις τα μηχανολογικά καλά αλλά μήν μας την βγαίνεις χωρίς φλάς...Αν θέλεις να βάλουμε κάτω τα service Honda και BMW να δούμε τα κόστη ένα ένα, δεν έχω πληρώσει ποτέ 300άρα (50000χλμ) εκτός απο μία φορά που άλλαξα τακάκια εμπρός, βαλβίδες ιμάντα , ξύδια, α***δια, κτλ...
Ή όταν ήρθα απο την Πόλη με 200 και δεν έκαψε δράμι λαδάκι, έπεσα σε θαύμα;
Για κάνε λίγο κράτει όταν μιλάς για σοβαρά μηχανήματα (RT)..!

Στρατο δεν την βγαινω σε κανεναν ουτε με φλας ουτε χωρις φλας!!!!!
Το αν επεσες σε ‘’θαυμα’’ ¨η οχι να ρωτησεις αυτους που το βιωνουν το θεμα καθημερινα π.χ. οπως τον φιλο (που δεν θυμαμαι το ονομα του αλλα υπαρχει η φωτογραφια, στην επισυναπτω) που συμπληρωνε μισο κιλο λαδακι στην αναχωρηση απο το ξενοδοχειο στον Γερολιμενα!!! Εξάλλου η καταναλωση λαδιου ειναι ευθεως αναλογη με τον τυπο λαδιου, τον τροπο οδηγησης, τις εξωτερικες θερμοκρασιες κ.λ.π. Μονον που στα αεροψυκτα ολες οι παραπανω αιτιες ειναι Χ 3+!!!!
Ειπαμε....δεν πιστευω στα θαυματα!!! ειμαι και παθων μην το ξεχνας!!!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από teo71 Εμφάνιση μηνυμάτων
Έκανα σέρβις στο Γέρακα στα 60.000 χλμ και πλήρωσα 170 ευρώ. Μετά έκανα σέρβις στα 70.000 χλμ. και πλήρωσα 125 ευρώ. Θα σου φέρω και τις αποδείξεις.


Αρα λοιπον καθε 10,000κμ χρειαζεσαι κατα μεσο ορο 150ε για σερβις!!! Αρα στα 24000κμ, που απαιτει σερβις η Χοντα, θα πληρωσεις για σερβις στην GS 150Χ2.4=360ε.

Τα Χοντα λοιπον μεχρι τα 24000κμ και συμφωνα με το βιβλιο κατασκευαστη παντα θα χρειαστει
α) 12000κμ= λαδια +φιλτρο λαδιου= 40+8=48ε
β) 18000κμ= φιλτρο αερα= 35ε
γ) 24000κμ=οτι και στα 12000 + βαλβιδες (150ε)= 150+48=198ε!!!
Συνολο= 48+35+150=233ε

Νερα και υγρα φρενων καθε 2 χρόνια οποταν δεν το αναφερω αφου τα 24000κμ μπορουν να γινουν σε 6 μηνες αλλα και 5 χρόνια!!!

Για πες μου τωρα ποιο ειναι το οικονομικοτερο στα σερβις του??????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
αν δεν κανω λαθος το moto περσι σε καποιο τευχος ειχε συγκριτικο καποιων μηχανων με το κοστος συντηρησης τους εως 50000km και τα gs ειχαν βγει τα πιο οικονομικα...


Το εχω εγω μην τρελαινεσαι αλλα αν προσεξεις στα σερβις των Χοντα το περιοδικο δινει αλλαγη λαδιων στα 6000κμ (ενω ειναι στα 12000) και σερβις στα 12000κμ (ενω ειναι στα 24000). Ενω για την BMW ειχαν ανοιξει και διαβασει το μανουαλ με καθε κομα και καθε τελεια!!!! Ειχα κανει και γραμμα στο εν λογω περιοδικο, διοτι το συγκεκριμενο θεμα επαναλαμβανοταν σε καθε τεστ Χοντα, το οποιο και δημοσιευσαν με διαφορες ‘’συγνωμες’’ σαν απαντηση αλλα στο επομενο τεστ Χοντα δεν το διορθωσαν!!!!!!
Αν κανεις τους παραπανω υπολογισμους που αναφερω θα δεις κι εσυ ποιο ειναι πιο οικονομικο μεχρι τα 50000κμ!!!!!
Attached Images
File Type: jpg dsc03882c.jpg (83.4 KB, 25 views)

Last edited by GeorgeP; 21-07-2010 at 10:20.
Reply With Quote