Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Το σημείο που ραγίζει το "μουαγιέ" είναι το σπείρωμα που πιάνουν οι βίδες του δισκόφρενου. Κανονικά αυτές δεν πειράζονται ποτέ παρά μόνο αν αλλαχθεί η δισκόπλακα. Το θετικό είναι παρουσιάζεται απλά ένα ράγισμα - σε κάθε σπείρωμα.
Το υλικό πλέον έχει εξελιχθεί - σύμφωνα με την BMW - και το δίνουν πλέον με διαφορετικό κωδικό από τα παλιά μοντέλα.
|
Το ράγισμα σε μένα είχε επεκταθεί και στις βάσεις των βιδών που πιάνει η ρόδα....
Το καινούργιο κέντρο που μπήκε πάντως έχει διαφορετική υφή/κράμα το οποίο φαίνεται, άρα πρέπει να είναι απο την καινούργια παρτίδα...
Άντε να δούμε...