
22-07-2010, 10:54
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Θέλω γνώμες για αντικατάσταση - Από HONDA σε GS
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan
Πάντως Γιώργη στην Ιταλία που πήγαμε είδαμε και μια Moto Guzzi γιατί όλες οι άλλες (οι πολλές) ήταν GS και RT...και πριν ένα μήνα φίλος που πήγε στην Ρώμη μου είπε επίσης οτι μόνον GS έβλεπε! Ούτε 8 στα 10 ιταλικά αυτοκίνητα είδαμε...μάλλον έχουν αλλάξει οι καιροί!
|
ισως, στην περιοχη που κινηθηκατε να συμβαινει αυτο!! Διοτι τα στατιστικα στοιχεια του υπουργειου της ιταλιας άλλα λενε
http://www.unraeservizi.com/dati/bk_o/file_pdf_unrae/mag10_tot_veh.pdf
με 239,528 πωλησεις φιατ (χωρις να υπολογιζουμε lancia, alfa Romeo κ.λ.π) ειναι μακραν περισσοτερες των 21,723 των BMW!!
Και αυτα το πρωτο τριμηνο του '10!! το τι βλεπεις στον δρομο δεν ειναι παραγων αντικειμενικος...σορρυ!!!!
Αν θελεις περισσοτερα στοιχεια για την ιταλια εδω http://www.unraeservizi.com/dati/dati_statistici_unrae.php?vis=Y απο οπου και το παραπανω λινκ!
Των μοτοσυκλετων εδω http://www.motoblog.it/post/24247/mercato-classifiche-top-100-di-aprile-vola-la-bmw-r-1200-gs-in-crescita-la-xl700v-transalp#continua
οπου - BMW (συνολο ολων των μοντελων της) 5111
- Ducati 3096
- aprilia, motocuzzi κ.λ.π ιταλικα 1349
- Χοντα 4213 (μονον μοτοσυκλετες)
βγαινουν καποια ασφαλη συμπερασματα νομιζω απο επισημα στοιχεια. η διαφορα των 666 κομματιων μεταξυ Ιταλικων και Γερμανικων ευκολα αλλαζει αφου μιλαμε για ενα τριμηνο! Περυσι ηταν αναποδα!!!!
Ουτε τα 900 κομματια διαφορα μεταξυ χοντας (δεν εβαλα τους αλλους γιαπωνεζους) δικαιολογουν το οτι μονον BMW βλεπατε!!!
Σημειωσε οτι δεν εχω συμπεριλαβει τα σκουτερ των 300 και 500 κυβικων τα οποια λογιζονται μοτοσυκλετες και καποια κοστιζουν οσο ενα μεταχειρισμενο GS 650/800!!!! μιας και η BMW δεν εχει σκουτερ!!!! αν τα εβαζα θα ειχες πληρη οικονα του τι σημαινει τοπικιστης!!!!!
Δικαια πραγματα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan
Πάντως όχι μόνον εγώ αλλά και με πολλούς που έχω μιλήσει βρίσκουμε το σύστημα των φλας πολύ εργονομικό..τελικά είναι θέμα υποκειμενικό και θέμα συνήθειας νομίζω...γιαυτό θα έλεγα να μην είμαστε τόσο απόλυτοι στα συμπεράσματα περί εργονομίας και πρακτικής.
|
οπως ειπες κι εσυ ειναι θεμα υποκειμενικο!! ετσι λοιπόν εγω δεν το συνηθισα ποτε. Αλλα δεν σου κανει εντυπωση οτι μονον η BMW χρησιμοποιει αυτο το συστημα? και μαλιστα προσφατως το άλλαξε στα αλλα μοντελα της με τον Γιαπωνεζικοευρωπαικο πολυδιακοπτη? Το 800αρακι δεν φοραει το ιδιο συστημα...νομιζω!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan
Οσο για το Telelever και paralever, γνωρίζεις κι εσύ τα πλεονεκτήματά τους και επειδή δεν οδηγούμε μοτοσυκλέτα για MotoGP, στον ενθουσιώδη οδηγό που βολτάρει και ταξιδεύει τα πλεονεκτήματα υπερτερούν σίγουρα..!
|
Κι εδω θα συμφωνησω εν μερει ομως!! Διοτι αν ηταν ετσι πρωτη η BMW θα το χρησιμοποιουσε παντου και δευτεροι οι υπόλοιποι θα εκαναν το παν για να το αντιγραψουν!! Οπως γινεται σε ολα και στα παντα!
Last edited by GeorgeP; 22-07-2010 at 10:59.
|