Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Έχει εμφανιστει σε αρκετά GS κυρίως '04-'06, μετά αλλάχθηκε το κράμα και έκτοτε όλα καλά.
Τό έχω αλλάξει και γω, με πολύ μικρότερη ζημιά/ απλά μια ελάχιστη ρωγμή.
Σε σχετικό έλεγχο του βλαμμένου σε συνεργείο στη δουλειά μου, φαίνεται ότι λόγω της καταπόνησης από υψηλές θερμοκρασίες επιταχύνεται η γύρανση η οποία οδηγεί σταδιακά σε ανάπτυξη ρωγμών και τελικά στη θραύση, δεδομένου και του αεροπορικού κατα βάση υλικού (κραμα αλουμινίου).
Θάπρεπε κατα η γνώμη μου η ''Έλικα'' να το αλλάζει στα πλάισια της ανάκλησης, αλλά
δε εμφανίστηκε κάποια αστοχία με ατύχημα, γιατί λόγω της τοποθέτησης είναι δύσκολη (αλλά όχι απίθανη) η αποκόλληση του δίσκου, οπότε το νου σας......
|