Απάντηση: Παλι Εμεινε απο Ντιζα.
αν το κάλυμμα της ντίζας είναι καλό και δεν έχει στραβώματα, γωνίες, σπασίματα, εκδορές, μπορείς να αλλάξεις μόνο το συρματόσχοινο όπως ο αιγιώτης με την βοήθεια ενός φίλου και ενός stopper της ντίζας
στο Motorworks πρέπει να χει κοντά στις 20 λίρες, αλλά είναι και τα μεταφορικά στη μέση
πρόσκαιρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις ποδηλατική ντίζα, δηλ μικρής διαμέτρου, αλλά στην πρώτη ευκαιρία καλό είναι να βάλεις τη σωστή, που είναι πιο χοντρή κι ενισχυμένη
αν έκανες ζημιά;
καλό σίγουρα δεν είναι πάντως
οι λίγες αλλαγές βοήθούν στην ελάττωση της ζημιάς ή του ρίσκου ζημιάς , αν ξέρεις τι κάνεις, αλλά την ακούν αγρίως τα ρουλεμάν, τα gear teeth, ο μηχανισμός ελατήριο του πρωτεύοντα, τα splines των δύο αξόνων και ο δίσκος
μη σε φοβίζω, δεν είναι τίποτα, αφού καλό είναι κάπου στα 40Kkm να κατεβάζεις κιβώτιο για να λιπάινεις τα splines και κάθε 80kkm να ανοίγεις κιβώτιο για να περνάς καινούριους μικροαποστάτες. πάντα μιλάμε για 1100
συμπέρασμα, ότι έγινε έγινε και εσύ θα την πληρώσεις!
|