View Single Post
  #19  
Παλιό 23-07-2010, 18:06
Wicked_GS Ο/Η Wicked_GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: N.Heraklio
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 247
Προεπιλογή Απάντηση: Παλι Εμεινε απο Ντιζα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από sansiro.sugata Εμφάνιση μηνυμάτων

Βεβαια κατι που κανει πολυ πριν την ζημια αυτην , σχεδον απο την πρωτη μερα που την πηρα , ειναι οτι οταν "αφηνεις" συμπλεκτη (Δεν εχει συμπλεξη δηλαδη) , εχει διαφορετικη "χροια" ο ηχος του μοτερ , ενω οταν τον κρατας πατημενο , εχει διαφορετικη.

Αυτο το κροταλισμα το κανει γιατι τα δοντια του κεντρου του δισκου και του αξονα μεταδοσης στο διαφορικο την εχουν ακουσει λιγακι (κλασικο φαινομενο βλαβης που λεει και ο Τσακονας)

Ελα πες μας...μην ντρεπεσαι....εχεις καμια 80αρια Κχλμ επανω στη μπουμπου ετσι???

Επισης , αφου βαλεις "πρωτη" και αφησεις για να ξεκινησεις , κανει παντα ενα ελαφρυ "κλακ" ή μερικες φορες ποιο δυνατο μεταλικο ηχο , την στιγμη που ξεκινας.

Ειναι τα δοντια που προανεφερα. Εχουν κενο μεταξυ τους και την ωρα της συμπλεξης χτυπανε.

Δυστηχως δεν μπορω να περιγραψω με λογια αυτο που ακουω , ελπιζω να εγινα κατανοητος , οπως και να εχει θα παω στην αντιπροσωπεια.
Κατεστισες απολυτα κατανοητο οτι ο δισκος σου εχει φτασει την τριτη ηλικια και ζηταει απεγνωσμενα συνταξιοδοτηση.(Ασχετα του οτι αυτος θα παρει συνταξη ενω εμεις θα παρουμε τον που...αχεμ)

Αν τον αλλαξεις ο τεχνικος θα ελενξει την κατασταση του αξονα επισεις και θα σε συμβουλεψει για το αν πρεπει να τον αλλαξεις. Παντως ακομα κι αν δεν αλλαξεις τον αξονα, με την αλλαγη του δισκου, θα δεις διαφορα στον ηχο.
Reply With Quote