View Single Post
  #44  
Παλιό 24-07-2010, 17:20
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: ζέστη από τον κινητήρα

πάντως κύριοι το μονοκύλινδρο GS είναι φούρνος. Δεξιά φέρνει τη ζέστη το βεντιλατέρ. Αν κι η αλήθεια είναι ότι έρχεται σχετικά χαμηλά. Καίει όμως το ψευδοντεπόζιτο. Για την αριστερή πλευρά άστα να πάνε! Κάψα από το καπάκι μπροστά, δοχείο λαδιού, μέχρι κάτω από τη σχάρα. Ο οδηγός τη γλυτώνει, ο επιβάτης "καλοπερνάει". Δε θα ξαναγοράσω μηχανή από το "στομάχι" που λένε κι οι φίλοι μας οι Γερμανοί. Καλό είναι να παίρνεις ότι σου κάνει κλικ, αλλά η μακροχρόνια συμβίωση είναι που τα βγάζει όλα στη φόρα....

Βέβαια τι να προλάβει να δει κανείς σε test ride του μισάωρου...αν στο δώσει το μαγαζί. Μια καλή ιδέα θα ήταν να αρχίσει η εδώ BMW να εφαρμόζει την πολιτική της μητρικής στη Γερμανία. Εκεί παίρνεις τη μηχανή για Σαββατοκύριακο, να την οδηγήσεις σε όλες τις συνθήκες πριν δώσεις τα λεφτάκια σου....

τώρα βέβαια τι λέω.....Σιγά μη γίνει ποτέ κάτι τέτοιο εδώ! Είχα πάρει από το Βαγιανάλη το 800 όταν ήρθε, και μου το έδωσε για 10'. Πήγα μία μέχρι την Αργυρούπολη και πίσω. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση ήταν η λειτουργία της ανάρτησης, αλλά πόσο καλά τραβάει, αν βγάζει ζέστη.....πότε να προλάβω.

Το CBF που είχα έβγαζε ζέστη, αλλά ίσως λόγω πλαστικών δεν την έτρωγα όπως στο DAKAR.
Reply With Quote