View Single Post
  #2  
Παλιό 28-07-2010, 10:56
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: kαρτα θορυβου για μηχανες..........

Αυτες οι τυχάρπαστες οργανωσεις των 650 μελων, που δεν ξερω απο που και ποιον συντηρουνται, καθως και τα διαφορα συνδικαλιστικα οργανα π.χ. ιδιοκτητες φορτηγων Δ.Χ., Δ.Υ. κ.λ.π. ειναι για πολλες φάπες!!!! Κανουν το οτιδηποτε για να πληξουν την χωρα και ολους μας αρκει αυτοι να περνανε καλα!!!!!

Κι εξηγουμαι παραγραφο-παραγραφο στο παρακατω


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Υποχρεωτικός έλεγχος από ΚΤΕΟ για την έκδοσή της

Σύσταση φορέων και ελεγκτικών μηχανισμών για τα ΚΤΕΟ, παροχή κινήτρων για τη δημιουργία συνεργείων και πρατηρίων αερίων καυσίμων, προκειμένου να διαδοθεί και στη χώρα μας η υγραεριοκίνηση, αλλά και έκδοση κάρτας θορύβου για τα μηχανάκια, προβλέπει –μεταξύ άλλων – το σχετικό νομοσχέδιο που προωθεί στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. .
Που ειναι το παράλογο???????


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειδικά η έκδοση κάρτας θορύβου έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στους μοτοσικλετιστές. Σύμφωνα με την Πρόεδρο της Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών (η οποία αποτελείται από 650 μέλη) Κατερίνα Ριζοπούλου, το μεγάλο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί με την εφαρμογή του νομοσχεδίου θα είναι η ύπαρξη περισσότερων ανασφάλιστων δικύκλων. Και αυτό γιατί το νομοσχέδιο, προβλέπει τον έλεγχο του δικύκλου από ΚΤΕΟ για να μπορέσει στη συνέχεια να ασφαλιστεί..
Αυτος ο λογος θα συμβαλλει στην ''ύπαρξη περισσότερων ανασφάλιστων δικύκλων''? Αν ειναι αυτος ο λογος τοτε τι να πω? Δηλαδη κανεις απο τους αναβατες δεν σκεφτεται την περιπτωση α) να τον σταματησουν χωρις ασφάλεια και να παει αυτοφορο και β) και σπουδαιοτερο, να φταιει σε καποιο ατυχημα και να πληρωνει μια ζωη ειδικα αν υπαρχει τραυματισμος?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Η κα Ριζοπούλου υποστηρίζει πως έτσι αφαιρείται από τον μοτοσικλετιστή το δικαίωμα της ασφάλειας, καθώς μάλιστα δεν έχουν οριστεί οι προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν τα δίκυκλα για να περάσουν ΚΤΕΟ και ακόμα υπάρχουν "παράνομες διαδικασίες" στον Οργανισμό( χρηματισμοί). ..
Η Κα ριζοπουλου καλα θα κανει να ασχοληθει με άλλα θεματα και οχι με αυτα της μοτοσυκλετας διοτι εχει παντελή μεσανυκτα!!! εξάλλου αυτος που δεν οδηγει μοτοσυκλετα την βλέπει ως ακρως επικυνδυνη, σκοτωστρα, μηχανημα του διαβολου κ.α. Ισως μενει σε κανενα προαστιο της αθηνας οπου διτροχα απαγορευονται (περιοχες στην εκαλη και στο Καβουρι) για να λεει τετοιες μαμακιες!!!!
Αν εκανε τον κοπο και διαβαζε το σαιτ του ΥΜΕ θα εβλεπε τι προβλέπετε για τα ΚΤΕΔ, τι ελεγχεται στην μοτοσυκλετα, απο ποιους και σε τι συνθηκες!! Και ο οποιος ελεγχος ειναι ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΟΣ!! παρακαλω λοιπόν τους αντμιν να της το στειλουν οπως αναρτηθηκε σε αυτο το φορουμ σε αλλο νημα για να σταματησει η Κα να λεει π@π@ριες!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η κάρτα θορύβου θα επιβαρύνει ελάχιστα το μοτοσικλετιστή. Εκπρόσωποι, ωστόσο, των Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, τονίζουν ότι δεν υπάρχει πλαφόν. Έτσι, για κάποιον μοτοσικλετιστή που το ρεζερβουάρ του γεμίζει με 12 ευρώ βενζίνη, αν η κάρτα κοστίζει π.χ 50 ευρώ, τότε θα είναι δυσανάλογο το κόστος συγκριτικά με τα έξοδα συντήρησης του δικύκλου...
Γιατι αυτοι οι ''εκπροσωποι'' δεν περιμενουν μεχρι να ανακοινωνθουν τα παντα και μετα να μιλησουν?΅ειναι δυνατον ολοκληρο περασμα απο ΚΤΕΟ (αυτοκινητα) να κοστιζει 40ε και η καρτα θορυβου να κοστιζει 50? Ειναι δυνατον η καρτα καυσαεριων να κοστιζει 9,80 και η καρτα θορυβου να στοιχιζει 50???????
Ειναι δυνατον ο ελεγχος ΚΤΕΔ (μοτο) να στοιχιζει 20ε - τοσο τουλαχιστον ειχε ειπωθει επι Ν.Δ. οταν συνταχθηκε το μισο νομοσχεδιο - και η καρτα θορυβου 50????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Τέλος, σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ της Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, Γιάννη Γαβριηλίδη, είναι πολύ θετική η κάρτα θορύβου, αλλά πρέπει πρώτα να γίνονται σωστά οι θορυβομετρήσεις και οι ρυπομετρήσεις των δικύκλων, που μέχρι σήμερα γίνονται στο δρόμο και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της λανθασμένης μέτρησης.
τι θα πει σωστα? ξερουν οι κυριοι αυτοι το ''σωστα'' μια dbμετρησης? Αλλα τους απαντω οτι ΓΙΑΥΤΟ Η ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΤΕΔ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!!! Αν το εσκέπτοντο αυτο δεν θα ελεγαν το παραπανω!!
Reply With Quote