View Single Post
  #23  
Παλιό 29-07-2010, 13:05
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Δεν πληρώνω διόδια, αν δεν μου δώσουν σωστούς δρόμους

παναθεμά σε, δεν σε αντέχω
όχι γι αυτά που λές, αλλά μιας και έχεις την υπομονή να σαι τόσο επεξηγηματικός

εδώ αναφέρονται σημαντικές πληροφορίες σε σχέση με την σύμβαση παραχώρησης, τις υποχρεώσεις, τα οικονομικά στοιχεία και το χρονοδιάγραμμα του συγκεκριμένου έργου

ξαναλέω, πως δεν υπάρχει κανένα, μα κανένα πρόβλημα με την παραχωρησιούχο εταιρεία, ιδιωτική εταιρεία είναι, δεν κάνει κάτι δίχως όφελος, ζύγισε τα συν και τα μείον, έκανε μια προσφορά και ανέλαβε το έργο
η εταιρεία έχει μια μερική νομιμοποίηση που της δίνει το δικαίωμα να επιβάλει και να εισπράττει διόδια για ένα ανολοκλήρωτο έργο και αυτό το κατάλαβαν στην πορεία , οπότε και έγινε η σύμβαση νόμος του κράτους


α. αν η αμφισβητηση του νόμου είναι αντισυνταγματική, άρα και παράνομη, θα πληρώσουμε όσοι αντιδρούμε το κόστος με την τελεσιδίκηση της υπόθεσης
να θυμίσω μόνο το παράδειγμα του σιδερωμένου δημάρχου αθηναίων με τα παρκόμετρα και τον όρο Αχρεωστήτως καταβληθέν

ξαναλέω, το θέμα δεν γίνεται για τα λεφτά, αλλά για να επισπευθούν οι εργασίας, να παραδοθεί το έργο και για να ικανοποιηθεί το λαικό αίσθημα περί δικαίου

εδώ είναι η προσπαθεια διαμεσολάβησης του συνηγόρου του πολίτη που στο συμπέρασμά του καταλήγει πως θα πρέπει να αναμένουμε τις αποφάσεις των δικαστηρίων

β. αν η είσπραξη αντιτίμου έναντι ανολοκλήρωτης υπηρεσίας ή μη τελικώς παραδοθέντος προιόντως είναι αυτονόητη και με την βούλα του νόμου, τότε σίγουρα δεν μας αξίζει το κάτι καλύτερο, ας τα αφήσουμε όλα ανολοκλήρωτα και να συνεχίσουμε να τα πληρώνουμε για μια ζωή.

μιλάς για οργανώσεις πολιτών και δεν είμαι εκπρόσωπος, ούτε εξουσιοδοτημένος να μιλήσω για λόγου του, ούτε γνωρίζω τα αιτήματά τους, γιατί όπως έγραψα παραπάνω διαφοροποιούνται σαφώς από τα δικά μας. μια επισήμανση, νομίζω οτι έχουν να κάνουν με το τραγελαφικό, οι κάτοικοι γύρω περιοχών των διοδίων, για να κάνουν μια μικρή απόσταση από και πρός το σπίτι τους να υποχρεούνται στην καταβολή αντιτίμου, δίχως να γνωρίζω για την δυνατότητα εξυπηρέτησής τους από παράπλευρες οδούς και την χρηστικότητά τους

γ. το πρόβλημα με τις παράλληλες εργασίες που πραγματοποιούνται σε αμφότερες λωρίδες του δρόμου και στο μέσον του, είναι οτι επιτρέπει με τα βίας την διελευση ενός οχήματος
ο διερχόμενος από τα επικίνδυνα σημεία θα μπορούσε να διαπιστώσει οτι έιναι σαν να επιχειρείς ακροβασία ισορροπία σε σχοινί, δίχως δίχτυ ασφαλείας και δεν είναι μόνο θέμα ταχύτητας
φαντάσου πόσο ωραίο είναι το θέαμα να χει, έστω και καλορυθμισμένα που ποτέ δεν είναι τα φώτα από ένα φορτηγό, μια νταλικα, ένα καγκουροαυτοκίνητο ή τον επίδοξο σαφαροκυνηγό με τα b-xenon να σου προσφέρουν αστράκια και όλα αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ σου, κινουμενη στην αντιθετη κατευθυνση
δεν είναι το θεμα της οδικης ασφάλειας φίλε γιώργη μόνο η ταχύτητα

δίχως διάζωμα, δίχως ΛΕΑ, δίχως το ελάχιστο περιθώριο ασφαλείας του να κινείσια μέσα σε ένα εργοτάξιο και δίχως κράνος ασφαλείας εργασιάς για τους διερχόμενους οδηγούς, όχι δεν θα πάρω

έτσι επιλέγω να μπάινω, να γβαίνω και να ξαναμπάινω σε σημεία που η διέλευση δεν είναι επικίνδυνη

ξαναλέω, δεν είναι για τα λεφτά, αλλά για την ζωή και την ασφάλεια, τη δική μας και των συνεπιβατών μας

το κινητό, το μπούτι, το στήθος, τα νεύρα, την υπνηλία και την βιασύνη δεν τα έχεις μόνο σε κείνα τα σημεία, λογικό είναι, αλλά θα πλήρωνες λεφτά ποτέ για να ανέβεις σε ένα βουνό με γκρεμό-χαράδρα, δίχως την παραμικρή ασφάλεια, δίχως να αυτοχαρακτηρισθείς τρελός; και φαντάσου οτι αυτό λέγεται εθνική οδός. το γκρεμός και η χαράδρα είανι για να τονίσω την επικινδυνότητα, όχι οτι διαθέτει και τέτοια σημεία η εν λόγω οδός

δ. δεν είναι δικό μου θέμα να βρίσκω λύσεις , αλλά να εντοπίζω τα προβλήματα. αν λογικά ομως σκεπτόμενος, αν ο ρυθμός επισκευής, κατασκευής και διαπλάτυνσης του οδοστρώματος είναι χ, τότε με κάποια κομμάτια δρόμου στην πλήρη διάθεση των συνεργείων και του εργολαβου, ίσως ο ρυθμός αποπεράτωσης του έργου να ταν πολλαπλάσιος ή του λάχιστον μεγαλύτερος, έτσι ώστε ο χρόνος παράδοσης να ταν συντομότερος και να δινόταν στην κυκλοφορία, με περισσότερη ασφάλεια
μπορεί να κάνω λάθος, δεν είμαι ειδικός επί του θέματος, ούτε μπορώ να προεξοφλήσω οτι κάτι τέτοιο θα ήταν οικονομικώς συμφέρον για την παραχωρησιούχο εταιρεία

ε.οι ηλίθιοι φρόντισαν παράλληλα με την διαπλάτυνση της Ε.Ο. πατρών κορίνθου, που προκαλεί ταλαιπωρία στους διερχομένους και θα πορκαλεί για κάποια χρόνια ακόμα, όχι πολλά, αλλά χαλάλι η ταλαιπωρία, φρόντισαν οι ηλίθιοι να αποδυναμώσουν τον οσέ στο εν λόγω άξονα, ώστε λόγω εργασιών, να μην μπορείς να διεκπαιρεώσεις την μετακίνησή σου δίχως ταλαιπωρία, με το να σταματά το τρένο στο κιάτο και μετά με την πανσοφη κίνηση να αυξήσου τα εισιτήρια και να μειώσουν τα δρομολόγια

ένα μεγάλο μπράβο, γιατί ένας οικονομικός φωστήρας μπορέι να κρίνει με οικονομικά αμιγώς κριτήρια το κοινωνικό έργο που επιτελούσε ο οσε αλλά και οι εθνικές οδοί. σημειωτέον, ο ίδιος αποφασίζει και για τις δύο
και λέγεται κυβέρνηση, δίχως μακρόπνοο σχεδιασμό και άτσαλες ενστικτώσεις κινήσεις

δεν πειράζει

ε.
το έψαξα λίγο και υπάρχουν εθνικές οδοί στην ευρώπη που καταβάλονται διόδια και η άδεια χρήσης τους έχει παραχωρηθεί για κάποιο χρονικό διάστημα σε εταιρείες, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
είναι η ποιότητα των υπηρεσιών που σου προσφέρονται και το γιαπί δεν είναι επ ουδενί, για τα δικά μου κριτήρια, αγαθό, αλλά κίνδυνος
αν χρειαστεί να πληρώσω το χιλιόμετρο ένα ή δύο λεπτά παραπάνω από τα 0.05ε/km, ας το πληρώσω, μέσα στην τιμή των διοδίων, τη βενζίνη πόσο άλλο να την φουσκώσεις....(το ξέρω, θα μου πεις, υπάρχουν πολλά περιθώρα ακόμα και δυστυχώς θα τα λουστούμε)


στ. την φιλική σου συμβουλή την κρατάω, πες με ξεροκέφαλο, έχω την πεποίθηση πως έχω δίκιο, έστω και αν χρειαστεί κάποια στιγμή να το πληρώσω ακριβά. η συνείδηση μπορεί να κοστίζει, αλλά σε πνίγει όταν είναι ξεπουλημένη(προσωπική άποψη-θέση) κι αναφέρομαι μόνο σε μένα

ζ. τον γερμανό και τις μλκιες του στο κιβώτιο δυστυχώς τον παντρευτήκαμε, μπορούμε να πάρουμε διαζύγιο κάθε ώρα και στιγμή, αλλά πλέον δεν μας αποζημιώνει στο ελάχιστο, άρα τον κρατάμε και τον πλερώνουμε

η. σχετικά με το χρονοδιάγραμμα, δεν έχω καμία αμφιβολία οτι όλοι θα θέλαμε η κατασκευάστρια εταιρεία να τηρήσει τα συμφωνηθέντα και οτι είναι ικανή να το κάνει. οι φόβοι μου έιναι από την άλλη μεριά, στο αναξιόπιστο, προδοτικό, υπερχρεωμένο ακι αφερέγγυο κρατος, που μάλλον έχει μεγάλα θέματα με τις απολλοτριώσεις και την καταβολή των αποζημιώσεων στους δικαιούχους, με αποτέλεσμα το έργο να μην δυναμιτίζεται από την άρνηση-λογική κατ εμέ- κάποιων πολιτών ή έστω και όλων να πληρώσουν, όσο από την κακή τακτική του κράτους να φτάνει τα πράγματα στα όριά τους και να οδηγούμαστε σε σκληρές λύσεις



συγνώμη αν ξέφυγα από το όριο της σελίδας
αντιπροτείνω, παστέλι, ελιά και ούζο
και πάρε τον χρόνο σου για την απάντηση, αν και μεταξύ μας, το φαινόμενο της πεταλούδας, δεν τους αγγίζει φίλε μου, άλλη μια κουβέντα καφενείου είναι, που δεν ανεβάζει ούτε κατεβάζει κυβερνήσεις και πολιτικές
Reply With Quote