Στρώσιμο και Εθνική οδός;;;;
Καλησπέρα παιδιά!Είμαι νέος ιδιοκτήτης ενος R 1200 GS και θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με το στρώσιμο του κινητήρα!Απο διάφορα post που διάβασα βλέπω οτι αρκετοί απο εσας αναφέρουν οτι δεν είναι και πολύ καλό τα πρώτα χιλιόμετρα της μηχανής να γίνονται σε εθνικό δίκτυο με σταθερό αριθμό στροφών.Εγώ προσωπικά (μένω στο Βέλγιο και όχι Ελλάδα) έκανα τα πρώτα 200 χλμ σε πόλη και τα υπόλοιπα 800 μέχρι την πρώτη αλλαγή λαδιών σε εθνικό δίκτυο με δεύτερο άτομο χωρίς όμως να ξεπερνάω τις 4000 rpm.Έκανα λοιπόν τόσο κακό , ή μεγαλύτερο ρόλο παίζει να λειτουργείς τον κινητήρα χαλαρά και όχι τσίτα;Απο 1000 μέχρι 1400 χλμ οδήγησα με στροφιλίκια στις άλπεις και απο τα 1400 μέχρι τα 3200 που έχω τώρα , εθνική ξανά!
Επιπλέον είναι το πρώτο GS που καβαλάω και δεν ξέρω αν ο θόρυβος στις αλλαγές (και κυρίως στα κατεβάσματα) είναι φυσιολογικός ή όχι!
Κατά τα άλλα όμως μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα και το εργαλείο τα σπάει!
Sorry αν σας ζάλισα παίδες αλλά νομίζω οτι αυτές είναι λογικές απορίες καινούργιων κατάχων!
Καλές και όρθιες βόλτες σε ΟΛΟΥΣ!!!!!
|