View Single Post
  #4  
Παλιό 22-03-2009, 01:41
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Χωρις παρεξηγηση,θελω να πω οτι στην πραξη η λειτουργια των radar ειναι ανεπηρεαστη απο αυξομειωση ταχητητας,υπαρξη πινακιδας(δεν σημαδευεις την πινακιδα, φαναρι μοτο)καθως και ταχυτητας(εχω ¨βγαλει¨ porsche με 243, φιλο απο Πατρα τον ¨εβγαλαν¨ με 280).Στα εποχουμενα δεν χρειαζεται να εξομοιωθει η ταχυτητα με του παραβατη.Ελεγχοι μπορουν να γινουν οπουδηποτε,το σημειο μετρησης δεν ειναι υποχρεωτικα σημειο σταθμευσης(μια οποιαδηποτε παραβαση,οπως η υπερβαση ταχητητας,μπορει να εντοπισθει απο πεζο τροχονομο και να διαβιβαστει με ασυρματο στο μπλοκο που εχει τις προδιαγραφες για ασφαλη σταθμεση του παραβατη.Υπαρχουν περιπτωσεις που εχουν εντοπισθει ακομα και απο το ελικοπτερο!) Οι δημαρχοι δεν ειναι δικτατορες ουτε αποφασηζουν αυθαιρετα οτι θελουν...και σαφως ΔΕΝ διαταζουν. Αν θελεις μπορουμε να βρεθουμε ωστε να διαπιστωσεις ο ιδιος τα ανωτερω!

απο το πρωτο μυνημα σου το κατάλαβα οτι εισαι της ΕΛΑΣ αλλα αυτο δεν εχει τοση σημασία (και δεν με αφορά) καθολου, εξάλλου την ιδια συζητηση ειχα σε άλλο φορουμ (του βαραντερο) με καποιον συναδελφο σου ο οποιος ηταν στην Τροχαια και μου ελεγε τα ιδια ακριβως που λες κι εσυ!!! Ετσι μια μερα συναντηθήκαμε και με πηγε στην Φωκιδα όπου και υπηρετουσε κι εντελως συναδελφικά σαν μοτοσυκλετιστες και οι δύο του ζητησα και συμφωνησε να κανουμε ενα πειραμα. Βγηκαμε λοιπόν σε μια ευθεια και του ζητησα να με μετρησει (με το αυτοκινητο ημουν) για να δουμε αν το RF ρανταρ δουλευε σωστά.....δουλευε!!
Μετά τοποθετησα το αντιρανταρ στο παρμπριζ και του ειπα να κανουμε το ιδιο πραγμα, ξερεις ποσες φορές προσπαθησε να μετρησει ταχυτητα? 15!!! ξερεις γιατί? γιατι το οργανο εβγαζε ''error XX''!!ξερεις γιατί? διότι την ωρα που τσιριζε το αντιρανταρ εγω επεφτα στα φρένα!!!! Δεν το πιστευε!!!!!
Τον ρωτησα αν οι χειριστες των ρανταρ περνανε κάποιο ειδος εκπαιδευσης στα αντιμετρα των ρανταρ και στους τρόπους διαφυγης που εχει ο οδηγός του σκοπευόμενου αυτοκινητου, μου απαντησε πως οχι διότι θεωρειται οτι ειναι πολυ μικρο το ποσοστό αυτων που γνωριζουν τις μικρες αυτες λεπτομερειες κι ετσι δεν υπαρχει λογος!!!!!!!! Μετα ρωτησα αν εχει κανεις διαβάσει το μανουαλ των μηχανηματων αυτων, μου απαντησε ''μανουαλ? ποιο μανουαλ? μας εδειξαν πως λειτουργουν και αυτο ειναι όλο!!!!'' Αν μου ειπε ψεμματα σου λεω κι εγω!!!! Στο μανουαλ των lazer ρανταρ αναφερεται λεπτομερως το πως λειτουργουν, το πως πρέπει να γινει η σκόπευση, υπο ποια μαξιμουμ γωνία ως προς τον σκοπευτη και το σκοπευομενο οχημα (22 μοιρες αν δεν ξερεις) το οποιο ειναι γνωστο σαν cossine effect και ειναι ο νο 1 παραγοντας λανθασμενης σκόπευσης και τελκα ενδειξη ταχυτητας κι αλλα πολλα που οι συναδελφοι σου τα περνατε μάλλον στα ψιλά ¨η δεν τα διαβαζετε καθόλου! Παρόλα αυτα αναφερονται μεσα σε ενα απο τα λινκς που παραθετω στο προηγουμενο μακροσκελες ποστ μου!
Φυσικα και τα RF ρανταρ εχουν τους δικους τους περιορισμους με κοινο σημειο και των δυο το cossine effect. Καλο θα ηταν να τα διάβαζες πριν ποσταρεις, αν δεν σε βοηθανε τα αγγλικα σου ζητησε απο καποιον να το κανει για σενα!! Ακομα, μεσα απο τα λινκς των εταιρειων κατασκευης αυτων των ρανταρ που παραθετω στο ιδιο μακροσκελες ποστ μου και τις οποιες συσκευες χρησιμοποιει και η ΕΛΑΣ υπάρχουν τα μανουαλς, κατεβασε τα και μελετησε τα. Όπου δεν υπαρχουν μπορεις να τους τα ζητησεις και να στα στειλουν. Εγω ετσι εκανα, και μάλιστα σε δυο περιπτωσεις επικοινωνησα τηλεφωνικως μαζί τους, δεν τα εβγαλα απο το κεφάλι μου φιλε μου!!

Τωρα για το θεμα ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ενα ραντάρ προκειμενου να παρει ενδειξη ταχυτητας, συμφωνω ότι εχεις βγάλει porsce με 243 και δεν σκοπευες την πινακιδα, αλλα δεν χειριζοσουν laser radar αλλα RF. Aν προσεχες το βιντεάκι που εχω ποστάρει (που δυστυχως για σενα δεν ειδες αλλα ευτυχως όλοι οι αλλοι προσεξαν) θα παρατηρουσες οτι, η σκόπευση ειναι απο γεφυρα με laser radar, στην ελλαδα, και απο συναδέλφους σου, θα εβλεπες δε οτι η κοκκινη τελιτσα κατα την σκόπευση ειναι ΜΟΝΟΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΗς ΜΟΤΟ!!! ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ ΕΔΩΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΝΩ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Π.Χ ΣΚΟΠΕΥΣΗ ΣΕ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΕΔΙΝΕ ''err''!!
Το γιατι το εξηγω και πάλι σε εκεινο το μακροσκελες ποστ μου να μην τα ξαναλέω!!!

Ακομα στα παραθετόμενα λινκς θα εβλεπες ότι ο κατασκευαστης των RF ρανταρ δινει μαξιμουμ αποσταση σκόπευσης τα 600μ-1000μ, (στα Laser 600m) ετσι ενα αυτοκινητο που κινειται με 243κμ την ωρα ητοι 4050μ το λεπτό μεχρι να το σκοπευσης στο χιλιομετρο και να παρεις ενδειξη εχει περασει απο δίπλα σου μεχρι να πεις ''πιασ........'' (απο το ''πιαστονε'')!!! Με άλλα λογια ουτε τι χρωμα εχει δεν θα πολυκαταλαβαινες!! απλες πραξεις μαθηματικων είναι!! (243κμ=243000μ:60 λεπτα=4050μ το λεπτό=68μ το δευτερόλεπτο! Δηλαδη στο χιλιομετρο που σκοπευεις εσυ μεσόλαβουν και 2-3 δευτερόλπετα (εφοσον δεν υπάρχει κινηση κι αλλοι λογοι καθυστερησης) μεχρι να παρεις ενδειξη (αρα -204μ=796 υπολοιπομενα μετρα να το σταματησεις), μεχρι να δωσεις εντολη σταματηματος και να βγει οσυναδελφος σου στον δρόμο αλλα 5 τουλαχιστον αρα -340μ ακομα (ητοι 340+204=544μ) και υπολοιπονται αλλα 456μ για να σταματησεις το οχημα!! Πες μου που μπορει να γινει αυτο με ασφάλεια τοσο του οχηματος οσο και των αλλων επερχομενων οχηματων αλλα και του συναδέλφου σου που παει να σταματησει το οχημα και θα σου πω......εκανα λαθος!!!!!! Ουτε τον αριθμο του δεν θα προλαβεις να παρεις φίλε μου!!

Για τα σημεια σταθμευσης των οχηματων της τροχαιας σε αυτοκινητοδρομους προκειμενου να καταγραψουν παραβασεις των οριων ταχυτητας να σου πω ότι οι αστυνομικοι δεν ειναι υπεράνω του νόμου!! Και ο νομος λεει ότι πρεπει πρωτα να διασφαλιζεται η ασφαλεια και η ακεραιότητα των οργανων που πραγματοποιουν τον ελεγχο αλλα κυριως η ασφαλεια των οδηγων, ελεγχομενων και ακολουθουντων του ελεγχομενου!! Τωρα αν ο καθε τροχαίος σταματαει το περιπολικο στην δεξια ακρη της Εγναντιας στοχευει με το ρανταρ και σταματάει αυτοκινητο παραβαινων το οριο στο ιδιο σημειο, φυσικα και μπορει να το κανει με δικη του αποφαση, αν όμως πεσει επανω στο σταματημενο κι ελεγχομενο αυτοκινητο "η στο περιπολικο ενα άλλο ακολουθών τότε πανε όλοι οι συανδελφοι σου κατηγορουμενοι!! Οσοι επιζησουν φυσικά!!!! κι αν υπα΄ρχει και πολιτης νεκρος....βραστα!!!
Ρωτα εκει τους συναδελφους σου να σου πουν την διαδυκασια!! Επαναλαμβανω ΣΤΟΥς ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ!!!! Στο επαρχιακο δικτυο και στις πολεις ειναι αλλη υπόθεση!! Εξάλλου πεζός(!) αστυνόμος σε αυτοκινητόδρομο δεν εχει παρατηρηθει ακόμη, ουτε κανενα ελικόπτερο δεν θα σηκωθει για τον ταδε που παει με 300 στην ευθεια της Θηβας!! Εδω δεν σηκωνονται τα ελικοπτερα της ΕΛΑΣ οταν ειναι ζητημα ζωης και θανατου θα σηκωθει για εναν τρελό? Κιαντε και σηκωνόταν, μεχρι να φτασει στο σημειο ο ''τρελός'' θα ειχε αράξει πινοντας τον καφε του ¨η θα ειχε φτασει στον προορισμο του!!! Αντε βρες τον!!

Για τους δημαρχους, αμφιβάλεις οτι οι κλησεις πανε στους δημους? αμφιβάλεις ότι οι δημαρχοι αποφασίζουν (αν οχι όλοι...οι περισσότεροι ειδικα στην επαρχία)για την συχνοτητα των μπλόκων για ταχυτητα στους δημους τους??? αμφιβάλεις οτι ο ταδε Αστυνομικος διευθυντης της ταδε πόλης εχει πολιτικό προιστάμενο τον εκαστοτε Υπουργο Εσωτερικων τωρα πια και αμεσως επόμενο πολιτικο προιστάμενο τον δημαρχο της περιοχης ειδικα αν αυτος ο δημαρχος ειναι του εκαστοτε κυβερνωντος κομματος? αλλα και να μην ειναι του κυβερνωντος κομματος στο προφορικο οργανογραμμα του υπουργειου Εσωτερικων ετσι ειναι κατοχυρωμενο εξ απ'ανεκαθεν!!! αν αμφιβαλεις δεν εχω τίποτε άλλο να σου πω παρα μονον ψαξε το καλυτερα!!

Και για να κλεισω αυτο το επισης μακροσκελες ποστ μου σου λεω να κανεις μια αναδρομη σε προηγουμενα ποσταρισματα μου, θα διαπιστωσεις ότι ότι λεω το τεκμηριωνω κυρίως με παραθετόμενα λινκς εκτος κιαν προκειται για μηχανολογικα θεματα όπου εκει ειναι δυσκολο να ανεβασω τα μηχανολογικα βιβλια όπου ανατρεχω!!!!

παντα φιλικα και χωρις ιχνος ειρωνίας
Γιωργος

Last edited by GeorgeP; 22-03-2009 at 01:59.
Reply With Quote