View Single Post
  #1  
Παλιό 06-08-2010, 16:26
ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Ο/Η ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: GALATSI
Μoto: BMW R 1200GS
Μηνύματα: 833
Προεπιλογή ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΧ 7ΜΗΝΟΥ (1-7/2010)



ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΑΝ-ΙΟΥΛΙΟΣ
20102009 % ΤΜΧΤΟΥΟΤΑ13.80514.973-7,80%-1.168V/W10.16112.707-20,04%-2.546OPEL9.63310.906-11,67%-1.273Mercedes2.2295.553-59,86%-3.324AUDI2.2895.550-58,76%-3.261BMW2.1264.567-53,45%-2.441ΣΥΝΟΛΟΑΓΟΡΑΣ110.070146684-24,96%-36.614


Στις 110.070 μον έκλεισαν οι πωλήσεις των ΙΧ στο διάστημα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ
όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2009 είχαμε 146.684μον ήτοι μία
μείωση -24.96% ή -36.614 μον να καταγράφουν απώλειες +55 %

Στο πιο πάνω πίνακα φαίνεται αυτό που έγραφα και στα προηγούμενα
post αναφορικά με τις αποκλίσεις μεταξύ εταιρείων , ανάλογα με τα
segment που είναι η "δύναμη" των πωλήσεων τους...και τη στροφή
των καταναλωτών στα μικρότερα segments

Ετσι βλέπουμε τη Mercedes,Audi & BMW που δραστηριοποιούνται
κύρια στα segments D & E

Αντίθετα οι TOYOTA , VW και ΟPEL που δραστηριοποιούνται και σε
μικρότερα segments και σε συνδυασμό με την εμπορική πολιτική
που εφαρμόζουν καταγράφουν μικρότερες απώλεις από το Μ.Ο
της αγοράς..

Τέλος με 110 χιλιαδες πωλήσεις στο 7μηνο , η πρόβλεψη μου για
170 χιλιάδες σε ετήσια βάση , πλην εξαιρετικού απροόπτου , φαίνεται
ρεαλιστική

Η διαγραφόμενη σ'αυτά τα μεγέθη αγορά αυτοκινήτου σε συνδυασμό
με τις κρατούσες οικονομικές συνθήκες , τις παροχές που αναγκάστηκαν
να δώσουν οι εταιρείες (και θα συνεχίσουν) για να υποστηρίξουν τις
πωλήσεις τους , θα οδηγήσει το κλάδο σε σημαντική συρίκνωση των
μεγεθών του -τζίρος , κέρδη- και σ'αρκετές περιπτώσεις και σε λουκέτα.
Reply With Quote