
22-03-2009, 20:04
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
|
|
Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ
βασίλη, η επιστρωση nicasil ειναι πια ξεπερασμενη, εφαρμοζοταν στα διχρονα του '80, μετα ηρθαν άλλες νεοτερες τεχνολογιες που η BMW φυσικα ενσωματωσε στα προιοντα της!! ΤΕΣΠΑ οι επιστρωσεςι αυτες, νεοτερες και παλιοτερες, εφαρμοζονται ΜΟΝΟΝ στον κυλινδρο και η δουλεια αυτων των επιστρωσεων ειναι να μειωνουν τις τριβες των ελατηριων πανω στον κυλινδρο αυξανοντας την ζωη του κυλινδρου!!!!! Διοτι ως γνωστόν ο κυλινδρος ειναι μαλακοτερος του/των ελατηριού/ων (2 συμπίεσης, κι ενα τριπλο (δυο σκουπες κι αναμεσα τους το του λαδιου στην ιδια υποδοχη του πιστονιου) λαδιου!! Ετσι επιμυκηνονται τα χιλιομετρα για επισκευη κινητηρα, ρεκτιφιε κ.λ.π.!!
Ακομα, οι κυλινδροι με επιστρωση nicasil επειδη ηταν επιφανειακο δεν επιδεχόταν ρεκτιφιε, αντεχαν βεβαια πολυ περισσοτερο αλλα οταν κι αν ερχοταν η στιγμη αλλαζόταν όλος ο κυλινδρος. Σημερα οι κανουριες τεχνολογιες επιτρέπουν κατασκευη και βαφη κυλινδρων σε μεγάλο βαθος επιτρεποντας μεχρι 3 ρεκτιφιε χωρις να επηρεαζεται η αρχικη μακροζωια του κυλινδρου. Με άλλα λογια σε εναν τετοιο κυλινδρο με τετοια τεχνολογια κανεις ρεκτιφιε στα 150000κμ και για άλαλ 150000 εισαι ΟΚ!!! Θα πεθανει η υπόλοιπη μοτο αλλα ο κυλινδρος θα στεκει σαν καινουριος!!
Φιλε George να εισαι σιγουρος το απο ποτε εχει βγει το νικασιλ και τι ειναι και σε πια μοτο ηταν το ξερω καλα...
Αλλα δεν ξερω εσυ αν ξερεις οτι τα BMW οποια και να ειναι αυτα τα κυλινδρα τους ειναι απο νικασιλ...και αυτα δεν περνουν ρεκτιφιε ουτε ενα αλλα ουτε και τρια..
Το μονο που κανεις ειναι να αλλαξεις κυλινδρο η να περασης καινουργιο χιτωνιο νικασιλ που σε λεφτα ειναι σχεδον κοντα στο να τον παρεις καινουργιο..
Και οπως καλα ειπες αν δεν λυσεις δεν κανεις τιποτα οτι και χημικα να βαλεις ειναι σαχλαμαρες..
Και καλο ειναι μερικοι ανθρωποι αν δεν ξερουν τι τους γινετε σε θεμα μηχανολογιας και σε οτι εχει να κανει με κινητηρες εσωτερικης καυσης να προσεχουν τι λενε γιατι ο κοσμακις δεν φταιει σε τιποτα...
Και κατι αλλο το νικασιλ ηταν ειναι και θα ειναι στα μοτερ μας βασικο στοιχειο...για πολλα χρονια ακομα....αυτα τα ολιγα με ολο των σεβασμο και χωρις παρεξηγησει.... 
|