Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Captain_Andreas
Αν ήθελε το Ελλαδικό κράτος να στηρίξει την Ναυτιλία του θα έδινε κίνητρα στον Έλληνα εφοπλιστή τόσο να ναυτολογεί Ελληνικά πληρώματα όσο και να επισεκυάζει τα πλοία του σε Ελληνικά Ναυπηγεία... Και σιγά μην τον έκανε... γιατί να δουλέψουμε εμείς; Προέχουν οι "ξένοι" που και χαμηλά μισθολόγια έχουν και όσοι μένουν εδώ (αναφέρομαι στους εργάτες των ναυπηγοεπισκευαστικών) είναι μελλοντικά "ψηφαλάκια"...
|
Ο κατασκευαστικος τομεας Καπταιν,βουλιαξε στην χωρα απο τοτε που τα ναυπηγεια περασαν σε κρατικα χερια.
Εβαλαν μεσα ολα τα κομματοσκυλα-μεγαλοκοπριτες και τους πληρωναμε επι δεκαετιες,για να κααααθωνται............

Γνωστη εταιρια που κανει δρομολογια Κυκλαδες ειχε αναθεσει την κατασκευη 2 πλοιων φερυ-μποουτ στα Ναυπηγεια Σκαραμαγκα,τα οποια ποτέ δεν τελειωσανε και το ναυπηγειο πληρωσε μεγαλα ποσα σε ποινικες ρητρες.
Το ναυπηγειο βουλιαξε,αλλα ενα απο τα συνδηκαλιστικα του αστερια εγινε...νομαρχης...

Δεν ξερω τι ειναι αυτο που κανει την Γερμανια να παραγει πλοια με τοσο μεγαλο κοστος(μεροκαμματα)και την Ελλαδα που εχουμε και εμεις την τεχνογνωσια,να παραγει μαουνες....
Να σημειωσω οτι μια πόστα ελασματουργοι στην Ελλαδα ειναι 2 ατομα,ενω στην Γερμανια 3 και βγαζουν λιγοτερη δουλεια..

Στην Τουζλα που λεει και ο φιλος πιο πανω ηταν να με στηλει η εταιρια μου,για να επιβλεψω την επισκευη μιας δεξαμενης φορτιου.
Εκει παιζει ρολο το μεροκαμματο.Οι Κουρδοι που δουλευουν εκει παιρνουν 20 ευρω απο το πρωι μεχρι τις 6 το απογευμα,ενω εδω εμεις πληρονωμαστε με 73 ευρω απο τις 7-2.

Τελικα πιστευω οτι καποιοι θελουν την χωρα παντελως αποβιομηχανοποιημενη