Θέμα
:
Καλημέρες Καλησπέρες & Καληνύχτες Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010
View Single Post
#
37
06-09-2010, 10:18
ARGI
Moderator
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: KARDITSA
Μoto: R 850 GS (Red Fat Lady!!!)
Μηνύματα: 9,816
Απάντηση: Καλημέρες Καλησπέρες & Καληνύχτες Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
.
.
Kαλημέρα Νίκο μου,
Μια ερώτηση, ποιά από τα δύο είναι GS...???
Η μηχανή ή η κοπέλα...???
ARGI
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): ARGI