
07-09-2010, 21:04
|
|
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
|
|
Απάντηση: Ελκτική ικανότητα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Michael Chatzilias
Κωστή, ένα βήμα τη φορά, είμαι καινούριος.
Τον πρώτο χρόνο θα το αφήσω στο Πήλιο, ίσως τον Οκτώβρη κάνω βόλτες εκεί στο Χόρτο, Μηλίνα, και γύρω γύρω στον Παγασητικό. Είναι όμορφα, λίμνη, μπονάτσα εκεί μέσα.
Του χρόνου το καλοκαίρι θα αποφασίσω που το πάω.
Ο Σαρωνικός είναι όμορφος και έχεις δίκιο, πέφτει κοντά, Κυκλάδες είναι μακριά για να πάει μόνο του, θέλει καράβι, αν και έχει Diesel 110 λίτρα, και κινητήρα 160hp, βγάζει αυτονομία 250-300km σε καλό καιρό με καλές συνθήκες. Δεν είναι φουσκωτό, δεν το ρισκάρω...
Αυτά, ένα βήμα τη φορά, την επόμενη εβδομάδα το παραλαμβάνω.
Σχετικά με την ιστιοπλοία: Από εδώ που βρίσκομαι σήμερα, βαριέμαι τα σχοινιά, και την πολύ δουλειά onboard. Προτιμώ κοντά, χαλαρά και γρήγορα...αν και μιλάω χωρίς τον ξενοδόχο, δεν το έχω κάνει και δεν ξέρω, είμαι σίγουρος όμως ότι είναι όμορφο.
Είμαι σίγουρος ότι έχω πολλά να μάθω και είμαι πολύ συναρπασμένος..
|
Τι σκάφος είναι...?? Μηχανές...?? Εσω-Έξω...? Volvo Penta??
|