View Single Post
  #9  
Παλιό 09-09-2010, 21:22
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Αυτομόλησε στους Χαρεάδες....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Leondios Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλοι μου ομολογώ το ολίσθημα μου. Έμπλεξα με κακές παρέες. Έψαχνα για δυνατές συγκινήσεις και έτσι η μπουμπού μου απόκτησε ένα χοντρό άγριο brutal αδερφάκι, το εικονιζόμενο από τον Παναγιώτη (Harleas) Fat Boy model 2006 special edition με κινητήρα Screamin Εagle twin cam 95 inches (1540cc). Πάντα θα απολαμβάνω την αίσθηση πάνω στην GS με την hitech φινέτσα της αλλά σας διαβεβαιώ ότι η αίσθηση όταν οδηγείς ένα Harley είναι το κάτι άλλο. Και βέβαια είναι και η φιλοσοφία που συνοδεύει το Harley Club Hellas-rock, ride and party- όπως διαφαίνεται και από τις φωτος από το National Rally στο Γύθειο. Και μια και έχω αδυναμία εκτός από τις μηχανές και στις θηλυκές υπάρξεις made in ex-USSR, το επόμενο ταξίδι Super Rally 2011 είναι στην Λιθουανία!!! Τέλος προτείνω μια κοινή συνάντηση Harley Club Hellas και Gsforum. Στο κάτω κάτω είμαστε όλοι bikers και έχουμε πολλά να πούμε.
καλοριζικο το εργαλειο και καλοταξιδο....
εμπλεξες με τους αλητες,καλα ξεμπερδεματα......james
Reply With Quote