View Single Post
  #8  
Παλιό 13-09-2010, 10:26
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ κάνεις λάθος. Πέρα από την μελέτη που υπάρχει στο ιντερνετ και δείχνει το αντίθετο, εγώ έχω ΚΝ στο KLR και είναι μάπα. Μάλιστα με λίγη βρωμιά δεν ¨ρέει¨ τίποτα. Εκτός και αν είσαι διατεθειμένος να καθαρίζεις όλη την ώρα.Επίσης το ΚΝ δεν έχει χαρτί έχει γάζα.Στην βροχή να δεις χαρές!!!
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα UNI (φίλτρο σαν σφουγγάρι) αν και αυτά τα βάζουν οι χωματεροί περισσότερο.

σωστος ως προς την γαζα!!!!!!!!!
Το οτι ειναι ''μαπα'' πως το καταλαβες??????

Η ''λιγη βρωμια'' που αναφερεις σε τι συνισταται? διοτι 4 αφρικα που περασαν απο τα χερια μου συν ενα Βαραντερο (ΜΚ1) ΟΛΑ καρμπυρατερατα φορουσαν Κ&Ν και καθαριζοντουσαν καθε 25000κμ με το ειδικο υγρο που δινει η εταιρεια Κ&Ν!!!!!

Τα συγκεκριμενα εγραψαν ολα μαζι πανω απο 350,000κμ, ταξιδεψαν σε ευρωπη με απιστευτα ποσα βροχης και προβλημα δεν υπηρξε κανενα!!! Μάλιστα το πρωτο αφρικα του 1990 ειχε το φιλτρο κατω απο το αριστερο καπακι, δηλαδη χαμηλα, περασε καμια 10αρια ποταμια εκει στα γρεβενα με νερο μεχρι την σελα και παλι προβλημα ουδεν!!!

Φιλτρο (και κινητηρας) σχεδιασμενα να αναπνεουν απο διυθητικα χαρτια (¨η γαζες) με την τοποθετηση σφουγγαρενιου ανεβαζουν την καταναλωση υπερμετρα αφου ο αερας απο αυτα δεν περναει τοσο ελευθερα οσο απο τα χαρτινα!!! Ειναι σαν να εχει βουλωσει το χαρτινο απο πολυ βρωμια!

Τελος η γαζα δεν βουλωνει τοσο ευκολα οσο το χαρτι!!!
Reply With Quote