Θέμα: test BMW R 1200 GS
View Single Post
  #7  
Παλιό 31-03-2009, 00:52
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Προεπιλογή Απάντηση: test BMW R 1200 GS

UNSTOPPABLE BMW R 1200 GS Adventure 2008

Η BMW R 1200 GS Adventure είναι πραγματικά ασταμάτητη. Προορίζεται για ταξίδια χωρίς περιορισμούς, σε όλες τις περιοχές του πλανήτη, εντός και εκτός δρόμου. Ο νέος, αναβαθμισμένος κινητήρας προσφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι, η νέα προαιρετική ανάρτηση Enduro ESA διασφαλίζει έξοχη πρόσφυση και οδηγική άνεση, ενώ με μία κλασική αισθητική φιλοσοφία και έξοχες επιδόσεις, σκοπεύει να σας μείνει αξέχαστη. Νέα R 1200 GS Adventure. Καμία έρημος, κανένα βουνό και κανένα ποτάμι δεν μπορεί να τη σταματήσει.

Ισχύς που διασφαλίζει υπεροχή έναντι του ανταγωνισμού.
Για να είναι μία μοτοσικλέτα ασταμάτητη, χρειάζεται ισχύ. Άφθονη ισχύ. Γι’ αυτό, η
R 1200 GS Adventure παράγει 105 ίππους, με μία ευρύτερη από ποτέ ωφέλιμη κλίμακα στροφών, νέες σχέσεις μετάδοσης και πιο κοντή τελική μετάδοση. Το αποτέλεσμα είναι ένας μοναδικός συνδυασμός άμεσης απόκρισης και ομαλής καμπύλης ισχύος – μία εμπειρία μοναδική σε εδάφη ακόμα ανεξερεύνητα.

Εμφάνιση που ξεχωρίζει από το πλήθος.
Μία ασταμάτητη μοτοσικλέτα πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του ρόλου της. Η ανανεωμένη σχεδίαση της R 1200 GS Adventure περιλαμβάνει έναν πιο κομψό εμπρός λασπωτήρα, προστατευτικό χεριών δύο τμημάτων, νέο εκτροπέα που διοχετεύει τον ψυχρό αέρα προς τον κινητήρα και ένα high-tech πίσω φως LED με λευκά φλας. Επειδή η υψηλή αισθητική είναι διεθνής γλώσσα.

Το νέο, προαιρετικό Enduro ESA προσφέρει μία απαράμιλλη οδηγική εμπειρία.
Για να είναι πραγματικά ασταμάτητη, μία μοτοσικλέτα πρέπει να επιβιώνει σε όλα τα εδάφη. Και αυτό ακριβώς μπορεί να κάνει τώρα η R 1200 GS Adventure, χάρη στο προαιρετικό Enduro ESA, που φέρνει τα πλεονεκτήματα του ευφυούς συστήματος ανάρτησης ESA της BMW Motorrad σ’ αυτό το μοντέλο για πρώτη φορά.
Οι αποσβέσεις και το ύψος τη ανάρτησης και στους δύο τροχούς ρυθμίζονται ηλεκτροϋδραυλικά με το πάτημα ενός μπουτόν. Σαν αποτέλεσμα, η ανάρτηση έχει την απαραίτητη διαδρομή ώστε να μην τερματίζει σε ανώμαλα εδάφη, ενώ παράλληλα προσφέρει βέλτιστο κράτημα σε καθημερινή χρήση. Με λίγα λόγια, είναι έτοιμη για οποιαδήποτε πρόκληση.

Προαιρετικός εξοπλισμός που είναι απόλυτα αποκλειστικός.
Η επιλογή ακόμα πιο κοντής πρώτης σχέσης (κατά 10%) είναι αποκλειστική στη R 1200 GS Adventure, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο σε διαβρωμένα εδάφη ή σε στενά μονοπάτια. Επειδή ασταμάτητη σημαίνει να ελέγχει όσο το δυνατόν περισσότερη δύναμη – κυρίως σε μέρη όπου οι άλλες μοτοσικλέτες δεν μπορούν καν να φτάσουν.

Λεπτομέρειες που κάνουν όλη τη διαφορά.
Μερικές φορές, το μυστικό για ασταμάτητες επιδόσεις βρίσκεται στα μικροπράγματα. Όπως το ανασχεδιασμένο τιμόνι της R 1200 GS Adventure. Για μεγαλύτερη άνεση σε χρήση εκτός δρόμου, όταν ο αναβάτης είναι όρθιος, το τιμόνι μπορεί να τοποθετηθεί πιο μπροστά από όσο συνήθως. Στάνταρ προσφέρεται ένα αναβαθμισμένο προστατευτικό χεριών, δύο τμημάτων.

Δεδομένα


Κινητήρας: Αερο-ελαιόψυκτος επίπεδος δικύλινδρος (Boxer) 4-χρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός αντικραδασμικός άξονας
Κυβισμός: 1.170 cc
Απόδοση ισχύος: 77 kW (105 hp) στις 7.500/rpm
Μέγιστη ροπή: 11,7 Kgm στις 5.750/rpm
Έλεγχος καυσαερίων: Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόγχου, πρότυπο εκπομπών ρύπων EU-3
Ελαστικό, εμπρός / πίσω: 110/80 R 19 / 150/70 R 17
Radstand: 1.510 mm
Φρένο, εμπρός: Δύο πλευστά δισκόφρενα, διαμέτρου 305 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσω: Δισκόφενο διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS: Προαιρετικό έξτρα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικής διασύνδεσης), μπορεί να απενεργοποιηθεί
Ύψος σέλας: 910 / 890 mm
Εσωτερική καμπύλη ποδιών αναβάτη: 2.000 / 1.960 mm
Βάρος κενή1: 223 kg
Βάρος έτοιμη για χρήση, με υγρά2: 256 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 33,0 l

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αφορούν τη μοτοσικλέτα χωρίς φορτίο (DIN)

1)Βάρος χωρίς φορτίο και υγρά
2)Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/EWG με όλα τα υγρά, με πληρότητα ρεζερβουάρ τουλάχιστον στο 90 % της ωφέλιμης χωρητικότητάς του
Reply With Quote