
14-09-2010, 01:24
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yamdoc
Στομωνουν σημαινει πως αισθανομουν τον κινητηρα να μην τραβαει οπως πριν και δεν ειναι τυχαιο πως με το που εβαζα καινουριο ΚΝ ερχοταν παλι στα ισα! Δεν νομιζω ενα προιον να ειναι το ιδιο μετα απο πολλη χρηση και το ιδιο καινουριο!
Και οσο αφορα το πλυσιμο της γαζας, βεβαιως και αν πλυνεις τη γαζα μετα δεν ειναι σαν καινουρια! Ακομα και τα ρουχα ποιοτητος, μπαινουν, ξεχυλωνουν, τελοσπαντων υφιστανται φθορα!
Και δεν λεω πως δεν δουλευουν, αλλα δεν δουλεουν οπως πριν!
|
Εχεις προσπαθησει να πλυνεις γαζα ποτε? αν ναι τοτε θα ηξερες αγαπητε συναδελφε οτι η ανθεκτικοτητα της ειναι τετοια που δεν παθαινει τιποτε!!!!
Εδω στα νοσοκομεια τους βγαζουν την πιστη με τα τοσα χημικα -βενζινες καθαρες για απολυμανση, μπεταντιν κ.λ.π - και παλι ειανι σαν καινουριες!! Αλλα και περαν αυτου, γιατι δεν το πηγες πισω να ζητησεις τα λεφτα σου αφου το προιον εχει 160000 ΜΙΛΙΑ εγγυηση καλης λειτουργιας με επιστροφη χρηματων????
Καλε μου Συναδελφε, ειμαι 30 χρονια πανω σε μια σέλλα μοτοσυκλετας, παλιος αγωνιζομενος που τα φιλτρα αερος ηταν η πρωτη αλλαγη που καναμε μεταξυ άλλων!! ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ενα φιλτρο απο μονο του δεν εδωσε ιπποδυναμη τετοια που να την καταλαβε ο αναβατης και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πηρε ιπποδυναμη (λογω φθορας) τετοια που να την αντιληφθει ο αναβατης!!!
Στο δυναμομετρο ενα Κ&Ν φιλτρο αντε να δωσει 0,5 του ιππου στην καλυτερη των περιπτωσεων!!!! Στο βαραντερο (το ψεκαστο) ΠΗΡΕ, δηλαδη αφαιρεσε, 0,2 του ιππου!! Ενα καταμαυρο φιλτρο (μαμα φιλτρο με διυθητικο χαρτι) που επρεπε να ειχε αλαλχτει εδω και 30000κμ δημιουργησε απωλεια δυναμης 0,6 του ιππου και αθξησε την καταναλωση κατα 20%!!
Πιστευεις οτι μπορει ο μεσος αναβατης σαν κι εσενα κι εμενα να καταλαβει μαυτες τις διαφορες πλην της καταναλωσης?
|