View Single Post
  #64  
Παλιό 15-09-2010, 09:23
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mario Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο φίλος και συμφορουμίτης Jefe (Θανάσης) πήγε Μαρόκο και γύρισε,πήγε στην Ευρώπη και ξαναγύρισε και πρόσφατα πήγε στο Nordkapp (10000km) και γύρισε και η μηχανή του δεν διαμαρτυρήθηκε για τίποτα ούτε μηχανικά ούτε βλάβες ούτε τίποτα και ήταν φορτωμένη με τριβαλιτσο και άλλες τρεις από πάνω.Αναλογιστήτε αν είχε αλυσίδα πόσες φορές θα έπρεπε να σταματήσει για να την λαδώσει ή να την ρεγουλάρει και πόσο χρόνο θα έπρεπε να αναλώσει για να τα κάνει αύτα.Χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία βλεπω μια BMWπου έχει αλλαξει το GS το '06 το '08 και το '10 και 'ολοι το συγκρίνουμε με μια VARADERO που είναι ίδια έδω και πολλα χρόνια(που σημαινει έχει λύσει τα όποια προβλήματά της) χωρίς ίχνος τεχνολογίας πάνω της και έτσι οδηγούμαστε σε λάθος συμπεράσματα. Τέλος όπως κάποιοι προείπαν όποια μηχανη οδηγησείς σε ακραίες καταστάσεις σίγουρα κάτι θα σπάσει


Υ.Γ. Οπως είπε και ο gsmaniac πιο πάνω.......
αναλογα τα φράγκα που παιρνουν απο τις εταιρίες...σπάνε και αυτοί
Απο τεχνικης αποψης και μονο σου λεω οτι οι συχρονες αλυσιδες Χring που φορανε τα συχρονα μηχανακια ουτε λαδωνονται τοσο συχνα ουτε ρεγουλαρονται τοσο συχνα!!!
Οι αλυσιδες υποφερουν στις πολεις, στο σταματα-ξεκινα, και οχι στο ταξιδι!!!!
Σε ταξιδι δεν ρεγουλαρεις ΠΟΤΕ την αλυσιδα εκτος κι αν ηδη εχει 30000κμ επανω της οποταν δεν ξεκινας με αυτην την αλυσιδα να πας Β.Ακρωτηριο!!!!
Αν η αλυσιδα ειναι σχετικα καινουρια (10000-20000κμ) πας Β.Ακρωτηριο και γυριζεις χωρις ρεγουλαρισμα κανενα!!!!

Απο την άλλη....ναι δεν ειναι αξονας!!! Κι αλλαγη χρειαζεται, και το λαδωματακι της και το ρεγουλαρισμα της και ολα αυτα!!!!
Εχει ομως τρια βασικα προτερηματα για τους κατασκευαστες και τους ιδιοκτητες μοτοσυκλετων με αλυσιδα!
  1. ειναι φτηνες σαν προμηθεια για τον κατασκευαστη και δεν χρειαζεται ειδικο σχεδιασμο η μοτο (οπως π.χ για τον αξονα) για την τοποθετηση τοης
  2. ''κλεβουν'' λιγοτερη δυναμη απο τον κινητηρα απο εναν αξονα (για οποιον τον ενδιαφερει κατι τετοιο!)
  3. μικροτερο αναρτωμενο βαρος, μικροτερο βαρος γενικα, κανενα γυροσκοπικο φαινομενο!!!!

Εν κατακλειδι, μοτοσυκλετα τουρισμου ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να εχει αξονα, ειτε ειναι δρομου ειτε ειναι ΟΝ/ΟΦΦ!!!! Ομως, στην π[εριπτωση των ΟΝ/ΟΦΦ η χρηση του πρέπει να ειναι ως εκει που του επιτρεπεται και οχι η διασχιση των διαδρομων του Παρισι-Ντακαρ και οι ειδικες του Ακροπολις με ''ν'' κμ!!!! Για τετοια χρηση χρειαζεται μετατροπη των αναρτησεων, του αξονα κ.α. μερων στην μοτοσυκλετα!! Το ιδιο άλλωστε πρέπει να γινεται και σε αυτα τα ΟΝ/ΟΦΦ με αλυσιδα!!
Reply With Quote