
15-09-2010, 09:23
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!
Απο τεχνικης αποψης και μονο σου λεω οτι οι συχρονες αλυσιδες Χring που φορανε τα συχρονα μηχανακια ουτε λαδωνονται τοσο συχνα ουτε ρεγουλαρονται τοσο συχνα!!!
Οι αλυσιδες υποφερουν στις πολεις, στο σταματα-ξεκινα, και οχι στο ταξιδι!!!!
Σε ταξιδι δεν ρεγουλαρεις ΠΟΤΕ την αλυσιδα εκτος κι αν ηδη εχει 30000κμ επανω της οποταν δεν ξεκινας με αυτην την αλυσιδα να πας Β.Ακρωτηριο!!!!
Αν η αλυσιδα ειναι σχετικα καινουρια (10000-20000κμ) πας Β.Ακρωτηριο και γυριζεις χωρις ρεγουλαρισμα κανενα!!!!
Απο την άλλη....ναι δεν ειναι αξονας!!! Κι αλλαγη χρειαζεται, και το λαδωματακι της και το ρεγουλαρισμα της και ολα αυτα!!!!
Εχει ομως τρια βασικα προτερηματα για τους κατασκευαστες και τους ιδιοκτητες μοτοσυκλετων με αλυσιδα!
- ειναι φτηνες σαν προμηθεια για τον κατασκευαστη και δεν χρειαζεται ειδικο σχεδιασμο η μοτο (οπως π.χ για τον αξονα) για την τοποθετηση τοης
- ''κλεβουν'' λιγοτερη δυναμη απο τον κινητηρα απο εναν αξονα (για οποιον τον ενδιαφερει κατι τετοιο!)
- μικροτερο αναρτωμενο βαρος, μικροτερο βαρος γενικα, κανενα γυροσκοπικο φαινομενο!!!!
Εν κατακλειδι, μοτοσυκλετα τουρισμου ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να εχει αξονα, ειτε ειναι δρομου ειτε ειναι ΟΝ/ΟΦΦ!!!! Ομως, στην π[εριπτωση των ΟΝ/ΟΦΦ η χρηση του πρέπει να ειναι ως εκει που του επιτρεπεται και οχι η διασχιση των διαδρομων του Παρισι-Ντακαρ και οι ειδικες του Ακροπολις με ''ν'' κμ!!!! Για τετοια χρηση χρειαζεται μετατροπη των αναρτησεων, του αξονα κ.α. μερων στην μοτοσυκλετα!! Το ιδιο άλλωστε πρέπει να γινεται και σε αυτα τα ΟΝ/ΟΦΦ με αλυσιδα!!
|